Carnival kertoo uusista tilauksista vuoden sisällä – varustamon uudislaivoista vastaava Ben Clement haluaisi lisää risteilijöitä Turusta

Riitta Salmi
Rakenteilla olevan Carnival Mardi Gras -aluksen konehuoneyksikkö tehtiin Meyerin omistamalla Neptunin telakalla Saksassa, ja uitettiin moottoreineen Turkuun. Jatkossa kaikkien alusten konehuoneyksiköt tehdään Neptunilla. Kuvassa näkyvät lohkot on tehty Turussa.
Rakenteilla olevan Carnival Mardi Gras -aluksen konehuoneyksikkö tehtiin Meyerin omistamalla Neptunin telakalla Saksassa, ja uitettiin moottoreineen Turkuun. Jatkossa kaikkien alusten konehuoneyksiköt tehdään Neptunilla. Kuvassa näkyvät lohkot on tehty Turussa.

Liisa Enkvist

– Olen ollut rakennuttamassa 20 uudislaivaa Carnivalille. Olin mukana myös Helsingin telakalla vuonna 1997, kun siellä rakennettiin Carnivalin Fantasy -luokan laivoja ja on aivan mahtava ...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Kokeile TS digiä
1kk maksutta.
Tilaus päättyy automaattisesti.

Tutustu 1 kk 0 €
Olen jo tilaaja
Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.