Kaarinan MacGregorissa iloitaan rahtilaivatilausten kasvusta – "Pohja on nyt saavutettu"

Marttiina Sairanen
MacGregor Finlandin toimitusjohtaja Jukka Heinonen (oik.) ja asiakasinnovaatioiden johtaja Roni Jukakoski arvioivat, että vuonna 2014 valmistunut Sajir on lastikapasiteetilla mitattuna maailman tehokkain rahtialus. Valmistuessaan se oli suurin myös pituudeltaan (368 metriä). MacGregor toimitti alukseen muun muassa lastiluukut, surraussillat ja vinssit.
MacGregor Finlandin toimitusjohtaja Jukka Heinonen (oik.) ja asiakasinnovaatioiden johtaja Roni Jukakoski arvioivat, että vuonna 2014 valmistunut Sajir on lastikapasiteetilla mitattuna maailman tehokkain rahtialus. Valmistuessaan se oli suurin myös pituudeltaan (368 metriä). MacGregor toimitti alukseen muun muassa lastiluukut, surraussillat ja vinssit.

Jenni Honkanen

Kaarina

Kaarinassa toimiva rahtilaivojen lastinkäsittelyyn erikoistunut MacGregor on kärsinyt pitkään rahtilaivamarkkinoiden heikosta kysynnästä, mutta viime vuosi toi valoa tunnelin pääh...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
1 kk maksutta.

Tilaan 1 kk 0 €
Olen jo tilaaja
Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.