Turkulainen älypuutarhoja valmistava Plantui ja Bosch yhteistyöhön

Turkulainen älypuutarhoja kehittävä Plantui Oy on tehnyt sopimuksen saksalaisen kodinkonevalmistaja BSH Hausgeräte GmbH:n kanssa. BSH on tunnettu muun muassa Bosch-, Siemens- ja Gaggenau-brändeistään. Suomalaisia älypuutarhoja aletaan myydä Bosch-brändin alla.

Vuonna 2012 pienenä startup-yrityksenä perustettu Plantui uskoo yhteistyön Boschin kanssa nostavan yrityksensä tuotteet arvostettujen kodinkonebrändien rinnalle ja yhä useampaan kotiin ympäri maailmaa. Yhteistyö laajentaa Plantuin jakeluverkostoa merkittävästi ja tuo Plantuille lisävoimaa myös tuotekehitykseen.

– Sisäpuutarha- ja food tech -kategoria kasvaa tällä hetkellä huimasti maailmanlaajuisesti. Plantui vastaa globaaleihin megatrendeihin: ekologisuuteen, kaupungistumiseen ja kiinnostukseen ruuan puhtautta ja laatua kohtaan, kertoo Plantuin toimitusjohtaja René Österman.

Plantui Oy:llä on yli 200 osakasta 15 maassa. Yhteistyö globaalin liiketoimintakumppanin kanssa innosti Plantuin nykyisiä ja uusia sijoittajia edellisellä rahoituskierroksella, jossa koko rahoituspaketin summa ylitti 1,4 miljoona euroa.

Lue myös: Supercellin Kodisoja sijoitti rahaa älykkäitä sisäpuutarhoja valmistavaan Plantuihin

Kirjoita uusi viesti



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Brändi brändi brändi
Mukava nähdä, että suomalainen yritys on saanut jalansijan tällä mielenkiintoisella tuotealueella. Kilpailijoita on maailmalla useita, mutta tilaakin toisaalta on markkinan kasvaessa.

Jutussa yksinomaan käytetyn brändi-sanan tilalla olisi mukava nähdä tuttuja ja hyviä suomalaisia sanoja "merkki" ja "tuotemerkki". Ne ovat monesti täsmällisempiäkin, kuin epämääräinen, vähän kaikkea (ja joskus mitä sattuu) tarkoittava "brändi". Myös "nimi" sopii monessa yhteydessä korvaamaan "brändin".
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
  • «
  • 1
  • /
  • 1
  • »