Lauttaliikenne

Saaristoliikenteeseen vähemmän matkustajia – määräykset voimassa kesäkuun loppuun

Finferries
Yhteysalus Kaita on yksi monista saariston yhteysaluksista ja maantielautoista, joille nyt on asetettu vielä aiempaa tiukemmat matkustajarajoitukset koronan vuoksi.
Yhteysalus Kaita on yksi monista saariston yhteysaluksista ja maantielautoista, joille nyt on asetettu vielä aiempaa tiukemmat matkustajarajoitukset koronan vuoksi.

Yhteysalusten ja maantielauttojen matkustajarajoitukset kiristyivät tämän viikon maanantaina, tiedottaa Varsinais-Suomen Ely-keskus.

Rajoitusvelvoitteet perustuvat tartuntatautilakiin ja ovat pakollis...

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustun 1 kk 0 €

Haluatko lukea koko artikkelin?
Tee tilaus verkkosivuillamme.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (1)

Vanhimmat ensin
Vastaa
Hima-Hönö
Missä viipyy valittamiset
Kysyn että miksei kielletty kokonaan toistaisesti. Onhan todennäköistä että paateilla matkustetaan holtittomasti ja illemmalla rentoudutaan rankan matkan jälkeen baila-baila tyylillä. Lisäksi laskettakoon mukaan vielä mahdolliset "vastuulliset" matkailijat. Eli kysyn uudelleen että miksei kielletty kokonaan toistaisesti.
Mahdollisten "erilaisten ymmärryksien" oikaisemiseksi olen itse itseni selittelypäällikkö.
Olen tehnyt aikoinaan matkan Hanka-Seili-Nauvo-Seili-Hanka eli olen asiaatunteva (ei koronaa vaan kossua). Eli olin matkailija. Ja matkakin provosoiva. Saaristolaisten asema ja asia ei liity tähän lainkaan (ei kosketa minua). "Eihän asia minulle kuulu mutta kysynpä vaan" lienee tuttu lausahdus.
Mietin että mitä kaikkia toimia tehdään näin "koronan" varjolla. Mikäli tällainenkin toimi estää leviämistä niin minua kiinnostaisi perustelun sijaan todistelu. En näpyttele tätä kenenkään puolesta tai sitten kaikkien puolesta. Eli mitä kaikkea tehdään kun voidaan (tuli mahdollisuus) tai ollaanko tekevinään helpolla ja ollaan osallistuttu asiaan. Tätä pohdin näinä aikoina ankeina.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.