Paikalliset

Turun kauppatorin myllerrys jatkuu yli kaksi vuotta – apulaiskaupunginjohtaja ja Turun Toriparkin toimitusjohtaja vastaavat kysymyksiin

TS/Jori Liimatainen
Pysäköintilaitoksen ohella kauppatorin alle rakennetaan liiketiloja. Ketkä ne täyttävät, siitä neuvotellaan parhaillaan. Hallin operaattori varmistunee kevään kuluessa.
Pysäköintilaitoksen ohella kauppatorin alle rakennetaan liiketiloja. Ketkä ne täyttävät, siitä neuvotellaan parhaillaan. Hallin operaattori varmistunee kevään kuluessa.

1. Milloin kauppatorin kokonaisuus on valmis?

Virtanen: Kauppatori ja sitä ympäröivät kadut on tarkoitus saada valmiiksi 1.7.2022, jotta runkobussijärjestelmä voidaan ottaa käyttöön.

Pölönen: Riippuu ka...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Kokeile TS digiä
1kk eurolla.
Tilaus päättyy automaattisesti.

Tutustu 1 kk 1 €
Olen jo tilaaja
Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (49)

Vastaa
Best
Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Miksi ei Louheen? Yhteydet ympäröiviin kortteleihin ja pysäköinnin helppous? Tämäkö höpötys oli syy rakentaa laitos? Louhi olisi riittänyt, jos riitä ei louhitaan lisää. Helppo se on Louheenkin ajaa ja pääsee kävelykadulle josta voi taitaa vaivatta minne haluaa.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Lepp1s
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Lopeta nyt jo se Louhesta mussuttaminen. Aja itse sinne jos haluat. Toriparkki tarjoaa kuitenkin monille paremman vaihtoehdon mm. siksi, että sieltä pääsee liikkumaan ympäröiviin kortteleihin ja sisäänajo on saapumissuunnasta riippuen paljon parempi. Lisäksi on syytä huomioida, että toriparkki tuo myös uusia velvoite ja kuukausipaikkoja, nämä ovat olleet Louhessa täynnä. Se tuntuu olevan joillekin käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että toriparkki palvelee ihan oikeasti keskustassa asioivia, työskenteleviä ja asuvia.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mankala
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Miksi Louhi pitäisi unohtaa? Mitä varten se ylipäätään on rakennettu? Toriparkki palvelee vain keskustan kiinteistönomistajia.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Masa Pasa
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Kuukausipaikkoja on myyty yli 200, kertoi Pölönen. Luolassa on tilaa 600 autolle. Eli keskustassa asioiville on paikkoja alle 400. Kun kaupunki vielä poistaa Virtasen sanomat 250 paikkaa, on nettolisäys vain 150 paikkaa. Aika vähän.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mietiskelijä
Leppis kaunistelee
TOK olisi voinut rakentaa parkkipaikkansa uuden Börsin kellariin. Wiklundin parkkipaikat olisi voitu rakentaa nykyisen pihaparkin paikalle, koska rakennusoikeutta jäljellä. Wihanto voisi rakentaa tarvittavat pysäköintipaikat uudisrakennuksensa kellariin. Hansalla on jo tarpeeksi parkkipaikkoja. TS-yhtymä tullee myös osoittamaan tulevan Linnankadun uudisrakennuksen parkkipaikat toriparkista,-. Mutta kauppatorilta saatiin ilmaiseksi kaupungilta rakennusmaata, mitä sitä omaa tonttia parkkipaikoille uhraisi. Kauppiaskadun kulma onkin oikein sopiva toriparkin sisäänajoon, sillähän sitä keskustan liikennettä vähennetään. Toriparkki on täysin yksityisten tahojen bisnes. Siitä ei tule veronmaksajat eivätkä keskustassa asioivat hyötymään mitenkään, päinvastoin.
Jos torikannen uudistus olisi aloitettu 2016 keväällä, kun toriparkin vuokrasopimus hyväksyttiin, olisi uudistettu tori ollut valmis jo viime kesänä.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Masa Pasa
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Hyviä pointeja yllä. Tilanne on tosin vähän muuttunut, kun mainitsemasi tahot on myyneet toriparkin tälle Pölöselle. TOK on myynyt Börsin, Jummi Vihanto on vaihtanut hiippakuntaa, eikä perikuntaa taida uudisrakennus kiinnostaa. Alunperin parkki olikin näiden, sekä Vaisteen liikehuoneistojen tarpeisiin tehty. Eihän kukaan viitsi tuhlata rakennusoikeusneliöitä parkkipaikoille, kun ne saa kaupungin veljiltä pilkkahintaan.

Kolmannes parkkiluolan paikoista on jo myyty pitkäaikaiseen pysäköintiin, kuinka paljon niitä on, kun parkki on valmis?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mumma
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Toriparkki vähentää keskustan liikennettä. Nyt ajetaan suoraan parkkiluolaan eikä ajeta lähikatuja parkkipaikkaa etsien. Louheen voi ajaa ne, joille se mukavasti matkaan sopii. Sisäänkäynti on väärällä puolella. Turhaa muutosvastarintaa. Olemme vuosien päästä tyytyväisiä toriparkin vaikutuksiin eli autosaasteen vähenemiseen, katujen rauhoittumiseen, metelin pienenemiseen ja torin elävöitymiseen entisestään
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mankala
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
"Olemme vuosien päästä tyytyväisiä.." 🤣
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mietiskelijä
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Olisi voitu kertoa kenelle ne pysäköintipaikat on myyty. Ympäröiville kiinteistöillekö? Eli onko toriparkkihankkeeen alullepanijat nyt "ostaneet" siitä pysäköintipaikkoja. Hyvin on kauppa käynyt, kun ei ole julkisesti tarvinnut edes ilmoitella. Tuskin niistä toriparkin paikoista monikaan keskustassa asuva on paikkaa ostanut.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mietiskelijä
Vast: Mummalle
Jos keskustan liikennettä tosissaan olisi haluttu vähentää, olisi parkkiluola louhittu Samppalinnan mäkeen tai Vartiovuoreen. Louhen sisäänkäynti keskustan liikennettä ajatellen on ideaalinen. Suora katuyhteys pääväylältä 100m ja olet parkkihallissa. Eli Satakunnantieltä, Helsingintieltä ja Raision moottoritieltä tuleva liikenne ohjautuu luontevasti Louheen. Samppalinnan luola olisi oiva Hirvensalon ja Kaarinan suunnasta tuleville. Keskustan liikennettä ajatellen Toriparkin sijoitus sisääntuloineen on typerä.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
T.S.
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Mumma: "Toriparkki vähentää keskustan liikennettä. Nyt ajetaan suoraan parkkiluolaan eikä ajeta lähikatuja parkkipaikkaa etsien."

No ei tietenkään vähennä. Se toriparkin sisäänajohan on laitettu aivan kaupungin ytimen ytimeen, liikenteellisesti mahdollisimman huonoon paikkaan.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Jannis_H
Vast: Vitsikkäitä poliitikkomaisia vastauksia
Sen kerran kun olen keskustaan tullut autollani, ei Louheen pääsy ole tuottanut vähäisintäkään ongelmaa.
Joillekin torillepääsy ilmenee siten, että auto on pakko saada torin alle ja muu on "mussutusta".
Epäilys herää, että nyt joillain on muutama sylinteri pimeänä tai ainakin ilmenee sytytyskatkoja.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
Eetu Nimi
Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Jonkun suuren metro- tai rautatieaseman ymmärtäisi tai valtaisan maanalaisen kauppakeskuksen, mutta parkkipaikka? Vain 1/3 asiakkaista tulee autolla ja suuremmissa kaupungeissa vielä vähemmän. Tässä haluttiin Myllyn konsepti keskustaan, jossa siitä ei ole mitään hyötyä, mutta kun Turun päättäjiltä ja rahamiehiltö puuttuu kaupunkilaisjärki

Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Zeipii54
Vast: Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Aivan niin,Ja eihän tämän pitänyt maksaa kaupungille ja turkulaisille mitään.Lähtekää
nyt hyvät kivijalkakauppiaat ulkopuolisiin kauppakeskuksiin ,Turun päättäjät ajaa teidät
konkkaan!!!
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Lepp1s
Vast: Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Kukaan ei ole ikinä väittänyt, että torin pinnan uudistaminen ei maksaisi kaupungille mitään. Se, että halutaan väkisin ymmärtää asioita väärin ja vääristellä, on valitettavaa. On aina ollut tiedossa, että remontin yhteydessä uusitaan torin pinta ja rakennetaan uusia rakennuksia ym, tottakai kaupunki maksaa nämä. Tyhmän esittäminen ja väärin ymmärtäminen tuntuu olevan toriparkista valittavien suurin valttikortti.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mankala
Vast: Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Ei tässä torin pinnasta ole puhe vaan torin lämmityksestä ja älyttömistä viivästymismaksuista. Silkkaa kiristystä!
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Masa Pasa
Vast: Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Ja niistä vuosikymmeniksi vuokratuista tiloista, joista ei ollut yhtään puhetta, kun asiasta päätettiin. Nyt pitää sitten keksiä jotain käyttöä niille, olisiko siellä hyvä huone apulaiskaupunginjohtajalle? Saisi autonsakin lähelle.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mumma
Vast: Aika paljon häiriötä parkkipaikan tähden
Torikannen remonttia on kovasti kansalaiset vaatineet. Se olisi maksanut kaupungille joka tapauksessa. Kukaan ei koskaan ole sanonut, etteikö viemärit ja kadut maksaisi myös kaupungille. Nyt saadaan samalla katualueita vapaaksi muuhun kuin pysäköintiin. Lisää viihtyisyyttä asukkaille.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
Seppo Huuskonen
Hyvät neuvvot on kalliit.
Saattaa olla, että torin alle tuleviin tiloihin on melko vaivaton saada vuokralaisia, mutta onko torikonaisuutta suunnitellessääa miten käy torikauppiaiden? Rupattelin pitkään torikauppaa pitävän ja jo toisessa polvessa torilta leipänsä törmänneen kanssa ja hän oli sitä mieltä, että jos torin rakennus kustannukset katetaan osittainkin paikkamaksuilla, niin torilla ei ole kauppiaista tungosta.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mankala
Vast: Hyvät neuvvot on kalliit.
Torikauppiaita varten tätä ei ole tehty vaan torin viereisten kiinteistöjen omistajien. Uudisrakennukset tarvitsevat parkkitiloja ja siihen perustuu koko tivoli.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
Mankala
2 itämaantietäjää vastaa
Tähän kiteytyy koko vedätys.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Lisää