Kauppatorin Monitori aukeaa ensi keväänä – yhdistää Turun kaupungin ja Kelan asiakaspalvelun

Lennart Holmberg
KOP-kolmio maaliskuussa 2016.
KOP-kolmio maaliskuussa 2016.

Turun kaupungin ja Kelan yhteinen keskitetty asiakaspalvelu sai nimekseen Kauppatorin Monitori. Keväällä 2020 aukeava asiakaspalvelupiste tulee Turkuun KOP-kolmioon. Kauppatorin Monitorissa asiakkaita palvellaan niin kasvotusten, puhelimitse, chatissa, some-kanavissa kuin sähköpostitsekin.

Kauppatorin Monitoriin sijoittuvat Turun kaupungin palveluista esimerkiksi Fölin palvelut, pysäköintiin liittyvät palvelut, ikäihmisten palveluohjaus, matkailuneuvonta, kaupungin palveluiden yleisneuvonta ja maahanmuuttajien omakielinen neuvonta Infotori.

Lisäksi Kelalta asiakaspalvelupisteeseen siirtyy Eerikinkadun Turun palvelupisteen asiakaspalvelu.

Kauppatorin Monitoriin tuodaan myös parikymmentä asiakaspäätettä, joilla asiakkaat voivat itsenäisesti tai avustettuna hoitaa asioitaan verkossa.

– Tavoitteena on rohkaista ja innostaa kokemattomampia verkkopalveluiden käyttäjiä kokeilemaan nettipalveluja. Siksi paikalla on aina myös digineuvojia, kertoo tiedotteessa kehittämispäällikkö Sari Kinnunen Turun kaupungilta.

Asiakkaita palvelee lisäksi asiointipiste Skanssin Monitori Skanssin kauppakeskuksessa. Myös siellä toimii Kelan asiakaspalvelu.

Kauppatorin Monitori esittäytyy yleisölle nyt viikonloppuna Turun messuilla 23.–25. elokuuta Turun kaupungin messuosastolla C23.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.