Salolaismies kärähti kortitta ajamisesta jo kolmattatoista kertaa tänä vuonna

Marika Lempää

Viisikymppinen salolaismies jäi kiinni kortitta ajosta jo kolmattatoista kertaa tänä vuonna. Poliisi tapasi entuudestaan tutun miehen henkilöauton ratista perjantaina aamu kymmenen aikoihin Salon Asemakadulla. Miestä epäillään kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta.

Perjantain ja lauantain välisenä yönä puoli kolmen aikaan Salon Mariankadulla poliisipartiota vastaan ajoi mopo ilman ajovaloja silminnähden ylinopeutta. Poliisipartio kääntyi mopoilijan perään, ja mopoilija lähti pakenemaan poliisipartiota. Mopoilija poukkoili jalkakäytävien ja viheralueiden poikki poliisia karkuun. Poliisi sai pysäytettyä pakenijan Kivenhakkaajankadulla. Mopo kulki poliisin koeajamana 70 km/h. 16-vuotiasta salolaispoikaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta, koska mopo luokitellaan moottoripyöräksi siihen tehtyjen rakenteellisten muutosten johdosta, sekä kahdesta ajoneuvorikkomuksesta.

Lauantai-iltana Salossa moottoritiellä liikennettä valvonut poliisi mittasi henkilöautolla liikkeellä olleelle helsinkiläismiehelle nopeudeksi 174 km/h moottoritiellä Hajalan kohdalla. Pari tuntia myöhemmin salolaismiehen kuljettaman henkilöauton nopeudeksi mitattiin Suomusjärven kohdalla 175 km/h. Molemmat miehet määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon, ja heitä epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (1)

Vastaa
Ari Hyvönen
MItä järkeä tällaisessa on?
Ellei jatkuvaa kortitta ajoa, toistuvaa rattijuoppoutta, katsastamattomilla ajoneuvoilla ym ajamista haluta estää niin miksi ylipäätään liikennettä muka valvotaan? Ongelmahan on hyvin yksinkertaista ratkaista, toistuvista teoista otetaan ajoneuvo aina valtiolle, sinnikkäimmältäkin lain rikkojalta loppuu jossain vaiheessa ajoneuvot ja ei kovin moni kaverikaan autoaan anna kun tietää, että se menee takavarikkoon. keinot siis löytyvät hyvin helposti, tarvitsee vain päättää ryhdytäänkö toimiin vai jatketaanko paapomista.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
  • «
  • 1
  • /
  • 1
  • »