Viikon kuvat: Moottoripyöräkeksintö, ruohonleikkureiden LeMans ja Aurajoen villiyrtit

Jan Sundman, Salon Seudun Sanomat
FUTURISTINEN SÄHKÖMOOTTORIPYÖRÄ. Sähkömoottoripyörä RMK E2:n muodot ovat futuristisia. Kaasukahvan vaste on lineaarinen ja 320 newtonmetrin vääntö on käytössä heti lähdössä. – Tavoitteena on, että nollasta sataan päästään alle kolmeen sekuntiin, sanoo pyörän keksijä ja suunnittelija Teemu Saukkio (oik.). Onni-Matti Halkola (vas.) LINK Designista kehittää Salo IoT Campuksella Saukkion prototyypistä ensi vuonna sarjatuotantoon pääsevää myyntiversiota.
FUTURISTINEN SÄHKÖMOOTTORIPYÖRÄ. Sähkömoottoripyörä RMK E2:n muodot ovat futuristisia. Kaasukahvan vaste on lineaarinen ja 320 newtonmetrin vääntö on käytössä heti lähdössä. – Tavoitteena on, että nollasta sataan päästään alle kolmeen sekuntiin, sanoo pyörän keksijä ja suunnittelija Teemu Saukkio (oik.). Onni-Matti Halkola (vas.) LINK Designista kehittää Salo IoT Campuksella Saukkion prototyypistä ensi vuonna sarjatuotantoon pääsevää myyntiversiota.

Koonnut Johanna Käkönen

Suomalainen sähkömoottoripyörä RMK E2 näyttää futuristiselta. Sen isä on Turussa asuva tee-se-itse-keksijä Teemu Saukkio.

Moottoripyörän takavanne ja moottori ovat yhtä. Takapyö...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
1 kk maksutta.

Tilaan 1 kk 0 €
Olen jo tilaaja
Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.