Destia voitti maanteiden hoidon ja ylläpidon urakan 10 kunnan alueella – Raisio ja Pori mukana

Destia on voittanut maanteiden hoidon ja ylläpidon alueurakoiden kilpailutukset vuosille 2019–2024 kymmenessä kunnassa. Mukana ovat Raisio ja Pori lounaisesta Suomesta. Viiden vuoden urakat alkavat lokakuun alussa.

Alueurakoissa Destia vastaa talvikunnossapidon lisäksi ympäri vuoden alueen sorateiden pinnan hoidosta, viher- ja puhtaanapitotöistä, erilaisten varusteiden ja laitteiden, kuten liikennemerkkien kunnossapidosta sekä päällysteiden paikkauksista.

Raision ja Porin lisäksi Destia vastaa alueurakasta Espoossa, Iisalmessa, Ivalossa, Kiteellä, Kokkolassa, Kuhmossa, Mikkelissä ja Seinäjoella.

Kirjoita uusi viesti



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Poljettu on pohjatkin...
Siis voitto kotiin...!
Voisimmeko me tienkäyttäjät olla joskus voittajina kalliisti maksamien teittemme suhteen? Budjetoidut kunnostusrahat aina edellisistä vuosista edelleen leikattuja ja uusittavat pinnoitteet puritään korvaamaan osapaikkauksilla tai pelkillä paikkauksilla. Ja kuten nyt nähty on, ei edes paikkauksia vaikka olisi ns. Asfaltin lämmittämiseen pienuunikoneikkoja - pitää säästää!

Destia entisinä parempina aikoina oli yhtä kuin TVH ja väyliä päivystämällä huollettiin ympärivuotisesti. Myös pinnoitteenlaatu oli noina aikoina toista luokkaa niin etteivät renkaat "huutaneet", paitsi jos oli ns. tasoitemassa jätetty pinnaksi!

Ei mitään..., näillä mennään ja mitenkä kattavasti....!
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Ihan OK, entä tiet...?
Destia on kuin vanha Astia, toivottavasti ei vuoda!
Kapitalistisessa valtiossa kaikesta on kilpailutukset - ihan OK. Tässä tapauksessa ajattelisi, että on hyvä kun "vanha kettu" kokeneena on kisassa saanut osuuksia, tosin Suomen tie- ja katuverkosto kokonaisuudessaan on mittava ja taitaapi näitä alueurakoitsijoita olla tuntuva määrä kaiken kaikkiaan. Mutta hyvä, että Destia... melkein kotipohjaisena. Toisin oli tuo jatkuvasti esillä olleen sähköverkon kohtalo - ne pirulaiset katalasti haaveilivat, että sen pitää olla todellakin oikea bisnesyritys, vaikkapa Austraaliasta, se kun on meidän verkkoon perehtynyt...jne.. Tällaista ei olisi pitänyt tapahtua, onhan meillä pojia ja parempaankin pystyttäisiin, satavarmasti. Mutta Destia... ihan OK vanhana TVH:n jengin jatkajana, ainakin osittain!½!
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
  • «
  • 1
  • /
  • 1
  • »