Turkulaislähtöinen Avidly ostaa Hehku Marketingin

Markkinointitoimisto Avidly ostaa suomalaisen markkinointitoimisto Hehku Marketingin. Kauppahinta on 360 220 euroa, joka maksetaan laskemalla liikkeeseen Hehku Marketingin osakkeenomistajalle Viima Helsingille suunnatussa osakeannissa 62 000 uutta Avidlyn osaketta.

Hehku Marketingin Lisäksi Avidly maksaa Viima Helsingille lisäkauppahintaa vuonna 2020, mikäli lisäkauppahinnalle asetetut edellytykset täyttyvät. Vastikkeena annettuihin osakkeisiin kohdistuu luovutusrajoitus, joka on voimassa kaksi vuotta. Järjestely ei vaikuta Avidlyn näkymiin vuodelle 2019.

– Hehku Marketing on alusta asti pyrkinyt rakentamaan kansainvälistä menestystarinaa. Avidlyyn liittyminen toteuttaa tämän suunnitelmaamme nopeammalla aikataululla, Hehku Marketingin toinen perustaja Henri Pallonen sanoo tiedotteessa.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.