Nyt puhutaan Turun joukkoliikenteestä – yleisölle vapaa keskustelutilaisuus tiistaina

Ari-Matti Ruuska
Busseja Aurankadun ja Linnankadun kulmassa joulukuussa 2018.
Busseja Aurankadun ja Linnankadun kulmassa joulukuussa 2018.

Turun kaupunginjohtaja Minna Arve (kok) esittää kaupunkiin raitsikkaa. Esitys on maanantaina kaupunginhallituksen hyppysissä, mutta lopullisesti asiasta päättää valtuusto.

Nyt on oikea aika keskustella, miltä raitsikoiden paluu kaupunkiin tuntuisi. Vai olisiko jokin muu joukkoliikennemuoto parempi?

Turun Sanomat järjestää tiistaina 12. helmikuuta yleisölle vapaan keskustelutilaisuuden joukkoliikenteestä. Paikalla ovat kaupunginjohtaja Arven lisäksi kaupunkisuunnittelujohtaja Timo Hintsanen sekä vs. kehittämispäällikkö Juha Jokela. Lisäksi paikalla ovat suurimpien valtuustoryhmien edustajat: Olli A. Manni (kok), Niina Ratilainen (vihr), Mika Maaskola (sd) ja Mervi Uusitalo (vas).

Tule kysymään ja kertomaan mielipiteesi virkamiehille ja päättäjille.

Tilaisuus pidetään Linnateatterin Domino-salissa, Puutarhakatu 8, Turku kello 17.00-18.30.

Kirjoita uusi viesti



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Nyt nämä asiasta tietämättömät saavat kuunnella asiaa. Harmi, etten pääse kuuntelemaan, miten huonoja argumentteja ammutaan alas.
Kokoan tähän pari alas ammuttavaa väitettä, jota te voitte käyttää.
-vanha keksintö 1800-luvulta.
-ei jousta (kuin kaupungin kuuluisikin)
-kallis (entä vanhukset, lapset, sairaat yms.)
-velkaa on jo, joten kannattavia investointeja ei kannata tehdä.
-pilaa kaupunginkuvan.
-kirskuvat raiteet.
-koska joskus purettu.
-käyttänyt joskus vanhaa Turun ratikkaa.
-robootit tulevat(ehkä).
-eriarvoistaa kaupunginosia ja alueita.
-koska Kaarinassa tiedetään.
-Varissuo ja asukkaiden sosiaalinen asema ei ole ratikan arvoista.

Voitte keksiä lisää ja lisätä tähän, niin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi!
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
-tukkii liikenteen.
-tekee kaupungista slummin.

Kuvottavaa tosiaan tuo Varissuon ratikan tarpeen halveksiminen. Eivätkö Varissuon asukkaat ole ihmisiä, joilla on tarpeita tai oikeutta sellaiseen?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
-Varissuo yms. päätepysäkit eivät ole turistikohteita.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Kukaan ei ole missään vaiheessa keskustelua väheksynyt Varissuolaisia.

Kuvottavaa on noin teinimäinen ja epäkypsä keskustelustrategia jota vihreän on pakko ryhtyä käyttämään kun faktasalkku on tyhjä. Ja faktat alunperinkin junakerholaisten väärin laskemia.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Mikään strategia tässä ei ole kyseessä. Tuon ilmi vain väitteitä, joita on käytetty ratikan vastustamiseen. Se on mielestäni oikein tuoda törkeimmätkin väitteet esille, sillä se kuvastaa aiheesta käytyä keskustelua.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Raitsikan pitää palvella työssäkäyviä. Muuten siitä tulee vain superkallis hupi vapaa-ajan viettäjille.
Varissuolinjauksessa ei ole päätä eikä häntää.
Kyllähän sieltä jo nytkin pääsee Kelan konttoriin keskustaan tai Hansaan notkumaan.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Tosiaankin, Varissuolla on väkeä jolla totisesti on tarpeita...
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Raikan tulisi kulkea varissuolta kelan edustalle. Näin bussit vapautuisi opiskelijoille sekä TYÖmatkalaisille
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Ettekö tajua tai halua vain ymmärtää , että työpaikka keskittymä Kupittaa on matkanvarrella Varissuolle?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
Eli pari uutta bussilinjaa Kupittaalta kauppatorille ratkaisee koko ongelman ja Varissuon linjalle pienet reittimuutokset.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Pari vinkkiä keskustelutilaisuuteen
-vain köyhät käyttävät joukkoliikennettä ja rikkaat veronmaksajat ajavat autoa.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Mistä rahat hankkeelle
Tuleeko taas joku mihin kaadetaan veronmaksajien rahaa turhaan ja paljon . Niin kuin tuo funikulaari mitä paatislaiset siitä hyötyy
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Mistä rahat hankkeelle
Ja mitä uittamolaiset hyötyy Yli-Maarian Ypsilon-koulutalosta? Sekin maksoi mansikoita.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Terveisiä Vakkelta
Ei kiitos ratikkaa Varissuolle, sillä meillä on jo vuosikymmeniä ollut erittäin toimiva joukkoliikenne. Aivan typerää on tosin myös suunnitella jotain kääntöpaikkaa kapean kadun takana olevalle Pelttarinkentälle.
Älkää te muut puhuko meidän puolestamme, sillä mehän olemme jo joutuneet ottamaan raskaimman kuorman muualta tulleista, joka on romahduttanut vuosien kuluessa omistusasuntojen hinnatkin eikä kyllä silloin ääntänne kuulunut puolestamme.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Terveisiä Vakkelta
Toimiva nyt ei tarkoita, että se riittäisi tulevat vuosikymmenet.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Arvoisa kaupunginjohtaja
Menisitkö peilin eteen ja mietit hetken missä tilassa Turku on talvella ja miten kesällä asiat on hoidettu kaupunkilaisten hyväksi. Kaupunkikuva on kuin pyllystä revitty, mitään ei hoideta eikä huolleta, jokainen projekti on tullut maksamaan tuplasti, eikö kaupunginjohtajan virkaan kuulu kantaa vastuuta mistään vai onko se henkilö joka suoltaa sammakoita suustaan kuten raitsikat turkuun, millä rahalla, sinäkö sen maksat omasta ylisuuresta palkastasi? Ole edes hiljaa koska muutenkaan et ota kantaa turun asioihin.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Arvoisa kaupunginjohtaja
Hyvä kirjoitus! Turun keskusta on revitty auki joka puolelta, yrittäjät häipyvät ja bussikuskit ovat raivoissaan vielä vuosia jatkuvan myllerryksen vuoksi. Asiaa ei paranna yhtään itsekkään autoilijat, joiden on pakko saada pebansa suoraan haluamansa liikkeen oven eteen. Idiotismi ja itseriittoisuus todellakin kukoistaa! Seuratkaa vaikka Eerikinkadun liikennettä. Täytyy olla rautaiset hermot bussikuskeilla. Arvostan!
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Arvoisa kaupunginjohtaja
Jotain erinomaista pitää tehdä jotta saa huomion pois kaupungin asioiden ala-arvoisesta hoitamisesta.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Bussi.
Kysymys on miten kaikki ratikat liikkuu kun on laaja sähkövika. Yksi bussi menee rikki niin muut bussit huolehtii joukkoliikenteen. Arvelle tiedoksi että Turun historiassa on ollut ja mennyt . Historiaan on ihan turha palata ,vai onko tämä kilpajuoksua Tampereen kanssa?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Bussi.
Laaja tai paikallinen. Liikenne on seis Varissuon ja Raision välillä. Tämä on pieni, mutta näkyvä osa joustavuuskysymystä. Joustavuus-sana on kuitenkin myrkkyä raitiotieväelle joten näissä keskusteluissa se väännetään väkisin mitättömäksi seikaksi.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Bussi.
Joustavuus myrkkyä. Kyllä sen myrkky vaikuttaa enempi kaupunkiin, kuin raitiotien kannattajiin. Jos joustavuus olisi ongelma, niin se näkyisi maailmallakin. Emme elä kuplassa.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Bussi.
Kuinka usein sähkökatkoksia tulee joka lamauttaisi raitiotieliikenteen?

Toki onhan se yhtä mahdollista että meteoriitti tippuisi takapihallesi.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
turhaa jaarittelua
Ei mikään keskustelemalla parane, vaan menee ehkä huonommaksi
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Miinustase
Keskustellaan Fölistä. Paljonko liput nousevat funikulaarin vuoksi? Kovin on ikkunapintaa, mutta miksi se aiotaan ympäröidä 2 metrisellä aidalla- ei näköalaa suuntaan ei toiseen, mikä kai alunperin oli jonkinlainen myyntivaltti hankkeelle? Entä lipunhontojen korotukset mahdollisen runkolinjauudistuksen tai raitiotien takia? Mikä on fölikuntien osuus Turun uudistuksista?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Miinustase
Nousiko hinnat förin sähköistämisestä? Lipputiloillako nämä kustannetaan, vai mistä tuo lippujen hinnannousu johtuu? Pohtia voi seurauksia, mutta perustelematta ne ovat vain huuhaata.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Miinustase
Hinnat ei nousseet yhtään. 2-metrinen aita on vain alhaalla. Lippuhintojen korotuksesta ei ole ollut yhäkään puhetta. Mitä tarkoitat Turun uudistuksilla? Runkolinjat on koko Föli-alueen uudistus, Turku keskuskaupunkina luonnollisesti pääosassa. Funikulaarin maksoi Turku yksin.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
"Pika"raitiotie?
Jos pikaraitiotie kulkee kauppatorin kautta reittiä Brahenkatu-Mariankatu-Kauppiaskatu-Eerikinkatu jne, voidaan pikaraitio-nimestä pudottaa se "pika" pois.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: "Pika"raitiotie?
Se ei ole mikään lempinimi, vaan laitteen virallinen nimi.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: "Pika"raitiotie?
Nopeampi se olisi edelleen, kuin mikään muu noilla kaduilla liikkuva valoetuuksien takia. Hitaan siitä saadaan, jos se tehdään tarkoituksella hitaaksi. Näin ei ole kyllä ollut suunnitelmissa valitettavasti.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Talviajon vaatimukset
Huomatkaa, että surullisenkuuluisissa havainnekuvissa on aina kesä. Miten raitsikat pärjäävät lumisesta talvesta? Tajuavatko hankkeen vetäjät edes ottaa huomioon talviajoon tarvittavia investointeja? Sama aura tai tiekarhu käy sekä busseille että henkilöautoille, mutta raitiotie vaatii ihan oman kunnossapitokalustonsa.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Talviajon vaatimukset
Havainnekuvat ovat havainnekuvia. Arvaa kolme kertaa onko nuo miettimäsi kustannukset laskettu jo. Voitko oikeasti lukea kustannuksista, sillä kuvien perusteella mutuilua on yksinkertaisesti typerää.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Talviajon vaatimukset
Kyllä. Suomessa ei varauduta talveen. Hyvä KK kun toit tämän esille. Kenellekään ei varmasti tullut mieleen, että puolet vuodesta on loskaista ja lumista. Nyt kyllä pitää selvitellä, kun luonnonilmiöt uhkaavat kaataa hankkeen! Ollankohan pimeät illatkaan sitten otettu huomioon? Onko millainen valaistus ja onko heijastimia laskettu kokonaiskustannuksiin mukaan, ettei taas tule meille raavaille tyätä tekeville veron maksajille taas yllätyksiä lisääntyneiden veroäyrien muodossa.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Talviajon vaatimukset
Sama homma pyöräilyspedeillä. Vetoavat aina Amsterdamin ja Kööpenhaminan pyöräilyoloihin. Kun katsoo ikkunasta ulos näkee totuuden.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Talviajon vaatimukset
Miten autoilla tai busseilla pärjää talvella? Harvoin automainoksissa on talvi tai pyylevä vaimo.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.