Kotimaa

Stockmannin Hullut päivät -kampanja myös syksyllä verkossa – osa tuotteista saatavilla tavarataloista

Perinteikäs Stockmann kertoi keväällä hakeutuvansa yrityssaneeraukseen. Koronakriisi romahdutti ulkomaalaisten asiakkaiden määrän Helsingin keskustan tavaratalossa.
Perinteikäs Stockmann kertoi keväällä hakeutuvansa yrityssaneeraukseen. Koronakriisi romahdutti ulkomaalaisten asiakkaiden määrän Helsingin keskustan tavaratalossa.

Tavarataloketju Stockmann keskittää myös syksyn Hullujen päivien myyntikampanjansa verkkoon.

– Haluamme turvata sekä asiakkaidemme että henkilöstömme turvallisuuden. Stockmann ohjaa asiakkaat syksyn Hullujen päivien kampanjassa asioimaan verkossa ja olemme keskittäneet myös kampanjatuotteet logistiikkakeskukseemme, Stockmannin viestinnän johtaja Henna Tuominen kertoo Lännen Medialle.

Jos koronatilanne sallii, Stockmannin tavaratalot palvelevat normaaliin tapaan myös kampanjan ajan. Hullujen päivien valikoimaan kuuluu osittain tuotteita, jotka sisältyvät myös ketjun normaalivalikoimaan.

– Ne tuotteet ovat näin ollen myynnissä tavarataloissamme kampanjahinnoilla, Eli kampanjatuotteet löytyvät pääosin verkosta, mutta osa on saatavilla myös tavarataloissa. Perinteinen Hullujen päivien hulina ilmapalloineen siirtyy nyt kuitenkin täysin verkkoon, Tuominen jatkaa.

Jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Sokosten ostostapahtumaa valmistellaan kivijalkaankin

Hullujen päivien tavoin keväällä ja alkusyksystä järjestetään myös S-ryhmän Sokos-tavaratalojen ja Emotion-erikoisliikkeiden 3+1 -päivät.

– Syksyn 3+1 -päiviä valmistellaan tällä hetkellä alkuperäisen suunnitelman mukaan eli että ne järjestetään sekä myymälöissä että verkossa, SOK:n tavaratalo- ja erikoisliikekaupan ketjujohtaja Mika Laakso kertoo.

– Koronatilannetta seurataan toki aktiivisesti, ja jos jotain radikaalia tapahtuu, niin sitten siihen reagoidaan, Laakso jatkaa.

Keväällä Sokoksissa ja Emotion-myymälöissä vastaavat kampanjapäivät muutettiin käytännössä yhdessä päivässä vain verkossa järjestettäviksi, kun koronatilanne näytti pahenevan.

Myös Hullut päivät pidettiin keväällä koronatilanteen vuoksi ainoastaan verkossa.

Tavarataloketjut painottavat koronatilanteen seurantaa ja tiivistä yhteistyötä terveydenhuollon asiantuntijoiden kanssa.

Hulluja päiviä on järjestetty Stockmannilla vuodesta 1986 lähtien.

Suomessa pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa tavarataloja pyörittävä Stockmann on ollut keväällä ja kesällä julkisuudessa velkasaneeraukseen hakeutumisensa seurauksena.

Oulusta Stockmann vetäytyi alkuvuonna 2017.

Korona on kurittanut muotikauppaa kovalla kädellä.

Myyntikampanjoilla on tuntuva merkitys yritysten liikevaihtoon.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.