Helsingissä epäillään ekstaasikuolemaa

Huumeita ottaneen 18-vuotiaan miesopiskelijan epäillään kuolleen voimakkaaseen myrkytykseen Helsingissä. Ennen kuolemaansa mies oli ottanut muutamia vaaleanpunaisia ns. miukumauku-ekstaasitabletteja, joissa on @-logo. Tätä ennen ekstaasilla on epäilty olleen yhteys vain muutamaan kuolemaan.Opiskelija oli ollut ravejuhlissa helsinkiläisessä ravintolassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, jolloin hän oli ottanut pari ekstaasitablettia. Niiden epäillään aiheuttaneen voimakkaan myrkytyksen. Lopullinen tieto kuolinsyystä saadaan myöhemmin oikeuslääketieteellisten tutkimusten jälkeen.Muilla huumeilla tai alkoholilla ei tämänhetkisten tietojen mukaan ole osuutta tapaukseen. Opiskelijan ei tiedetä aiemmin käyttäneen huumeita.Ekstaasitabletteja, joissa on @-logo, on Suomesta löytynyt aiemmin vain yksittäistapauksissa.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.