Kommentti

Ruokakaupan markkinaosuustaisto ottaa uusia kierroksia, kun kisa kuluttajien rahoista kiihtyy

JANE ILTANEN
Suomessa osuuskauppa näyttää ottavan lisää etumatkaa ainoaan isoon kilpailijaan K-ryhmään, jonka markkinaosuus putosi jo edellisvuonna eli 2021 ainoana kaupparyhmänä 0,3 prosenttiyksikön verran, kirjoittaa Jenni Honkanen.
Suomessa osuuskauppa näyttää ottavan lisää etumatkaa ainoaan isoon kilpailijaan K-ryhmään, jonka markkinaosuus putosi jo edellisvuonna eli 2021 ainoana kaupparyhmänä 0,3 prosenttiyksikön verran, kirjoittaa Jenni Honkanen.

jenni.honkanen@ts.fi

Jos S-ryhmän arvio viime vuoden markkinaosuuden kasvusta pitää paikkansa, nousee S-ryhmän osuus ruokakaupassa jo 47,1 prosenttiin. Osuus on hurjan korkea, jos sitä vertaa eurooppal...

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.

Tilaa digi
3 kk 5,90 €/kk

Tilaa

Yht. 17,70 €/3 kk, jonka jälkeen voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Kokeile digiä
1 kk 7,90 €

Kokeile

Tilaus päättyy automaattisesti.

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.
Tee tilaus verkkosivuillamme.

Ystäväsi on lahjoittanut sinulle tämän jutun. Hyviä lukuhetkiä.