Diesel

Halpa diesel houkutteli Koulukadun ABC:lle – euron litrahinta keräsi nopeasti tankkaajia paikalle

Dieseliä myytiin euron litrahintaan, mutta myös bensiinit olivat nykyajan mittapuulla halpoja.
Dieseliä myytiin euron litrahintaan, mutta myös bensiinit olivat nykyajan mittapuulla halpoja.

Koulukadun ABC:lla tankanneet pääsivät nauttimaan keskiviikkona halvoista dieselin hinnoista. Turun Sanomiin yhteyttä kello viiden jälkeen yhteyttä ottanut lukija kertoi asemalle muodostuneen jonoa, kun dieselin litrahinta oli tasan euron. Silminnäkijän mukaan huoltoaseman työntekijä huomasi kuitenkin nopeasti tilanteen.

Myös 95-oktaanista ja 98-oktaanista bensiiniä sai keskiviikkona Koulukadun ABC:lta alle kahden euron litrahintaan. Huoltoaseman henkilökunta ei kommentoinut tapahtunutta.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (9)

Vanhimmat ensin
Vastaa
CeeJii
Kavallus?
Eikös toisen vahingon törkeä hyväksikäyttö ole kavallusta? Tilaisuus tekee varkaan, mutta mitä se kertoo ihmisistä?
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
Suomi
DIESEL
Oli hyvä mainos....tästä autokansa tykkää
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
yxxy
Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
Saattoi olla totisinta totta tuo, mutta ehkä näppäilyvirhe tai vastaava

Tulee mieleen muuan huonekalumyymälä joka aina, lähes jatkuvasti, on myymässä esim. 50 - 70 % alehinnoin. Hyvät katteet, arvioisi! Omaansa on oikeus myydä ... vapaasti, yrityksenä!
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Pyöräilijä
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
Veroja pitää nostaa koska nykyverotus ei riitä kattamaan yhteiskunnalle polttomoottoriautojen aiheuttamia kuluja.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Angus
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
Kumma on, että tietääkseni tuota huonekalumyyjää on huomautettu kilpailu- tai kuluttajaviranomaisten taholta useampiakin kertoja, mutta sama peli jatkuu. Ja muissakin huonekaluliikkeissä on vähän samaa. Eikö noita nyt kerta kaikkiaan saada kuriin? Suljetaan liikkeet, kunnes oikea hinnoittelu löytyy?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Ari Hyvönen
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
"Pyöräilijälle" tuli näppäilyvirhe, tarkoitti tietenkin, että nykyinen ylisuuri verotus tuottaa yhteiskunnalle ja kansalaisille korvaamatonta vahinkoa.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
yxtarkka
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
Polttomoottoriautot eivät tiettävästi kuluta yhteiskuntaa vaan ovat ratkaisevassa osassa rahoittamassa. Nyt uusi sähköladattavien nousukausi ei kykene elättämään oheisesti esimerkiksi polkupyöräilijöitten väylien ym. tarpeita, mutta onneksi maailma...hmmm. pelastuu, sillä akkuteknologia, materiaalit, ja hiilijälki lopullisesta käytön maalitilasta on ...hmmm. arvioitu kyllä mainostilaisesti täysin poskelleen. Ja käyttäjälle on kalliimpi kustannustekijä, ainakin toistaiseksi.
Mutta mikäli polkupyörä riittää joidenkin tarpeisiin, voi kyllä suositella!

Yksi huomattava asia olisi ajoneuvon hyödyllinen käyttö ajot minimoituna, myöskin tehojen ja nopeuksien osalta - säästöjä syntyisi, mutta tätä vain harva osaa. Kuitenkin Suomi lienee jo lähes edelläkävijänä jos emme laske Saksasta ja muualta ulkoa tuotujen käytettyjen autojen osuutta kokonaisuuteen. Osa on kyllä hybridejä ja mikro-osa myös täyssähköistettyjä jotka tuhoavat vasta tuhottuina!
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Pyöräilijä
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
Hyvönen on näköjään hupiveikko. kun verotuksestakin keksii vitsejä.

Vai oliko vain tietämättömyydestä kummunnutta tahatonta komiikkaa?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Jeppe
Vast: Dieselin oikea hinta olisi noin euron litra ilman veroja
yxtarkka, eikö kevyenliikenteeseen sijoitettu euro tule kansantaerveydelle yms. hyödykkeinä 7-8 kertaisena takaisin? Ja kevytväylien hintalappu on aika pientä verrattuna autoliikenteen väylien rakentamiseen ja niiden ylläpitämiseen.
Kyllä tuo polttoaine on vieläkin liian halpaa, kun siihen on näköjään ihmisillä varaa. Mahtaakohan kolmen euron litrahinta, muuttaa autoilutottumuksia - tuskin?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.