Tietyöt

Päällystystyöt jatkuvat vilkkaasti liikennöidyillä teillä Varsinais-Suomessa

JANE ILTANEN

Päällystystyöt jatkuvat ensi viikolla useilla vilkkaasti liikennöidyillä teillä Varsinais-Suomessa.

Alkuviikosta valmistuu ykköstien päällystystyö Kaarinassa Hepojokilaakson ja Raadelman välillä. Kohteessa päällystetään molempien ajoratojen molempia kaistoja runsaan neljän kilometrin matkalla. Kirismäen eritasoliittymässä päällystetään vielä lisäksi joitain erkanemiskaistoja. Päällystystyöt tehdään päiväaikaan. Liikenne ohjataan yhdelle kulloinkin käytössä olevalla kaistalle.

Kaarinantienä tunnettujen maanteiden 185 ja 2200 päällystys välillä Kausela-Veitenmäki tehdään yötyönä kello 18–06 välisenä aikana. Kohteen kokonaispituus on runsas seitsemän kilometriä.

Turun saarilla valmistuu alkuviikosta maantien 1821 päällystäminen vajaan neljän kilometrin matkalla Satavan ja Kakskerran siltojen välillä.

Jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Uusia päällystyskohteita aloitetaan maantiellä 204 Pöytyällä noin viiden kilometrin mittaisella välillä Rannanmäki–Uusikartano, kuten myös maantiellä 1890 Röölä–Hanka Rymättylässä sekä kahden kilometrin matkalla Vehmaantiellä eli maantiellä 1950 Mynämäellä. Näissä kohteissa päällystyöt tehdään päivä- ja ilta-aikaan, joten tielläliikkujien on syytä varautua viivästyksiin.

Kaksikaistaisilla teillä maantien liikenne pysäytetään kummastakin suunnasta vuorotellen. Paikalla on liikenteenohjaus. Työmaiden kohdalla on alennettu nopeusrajoitusta ja tielläliikkujien on syytä noudattaa varovaisuutta työmaan läheisyydessä ajaessaan. Nopeusrajoitukset palautetaan ennalleen, kun tiemerkinnät on maalattu eli noin viikko päällystystöiden jälkeen. Mahdollinen sade voi sotkea aikataulun ja viivästyttää myös tiemerkintöjen tekemistä.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (1)

Vanhimmat ensin
Vastaa
yxxy
Ammattiasfaltointi käy nyt kierroksilla...osan päivästä
Takavuosikymmeniin kun vertaa, niin vähäiseksi päällystäminen kokonaisuudessaan on jäämässä. Mutta hyvä kun nyt tarkistellaan tieverkostomme kokonaistilaa. Sitä päällystevelkaa on rutkasti ja se näkyy kun bitumitilanne on sekin muuttunut hyvin ratkaisevasti.
Asfaltointiurakoitsijat kyllä tekisivät enemmänkin, luonnollisesti, ja saavat ripeästi aikaiseksi nyt kun on kokonainen "kalustopatteri" aina eri tieosuuksilla uusimassa pinnoitetta. Mutta pieniä ovat pätkät kun esim. vain yhtä kaistaa osittain pinnoitetaan! Tämä on Suomea tänään!
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.

Luitko jo nämä?