Liikenneonnettomuus

Poliisi jatkaa Kosken kuolonkolarin selvittämistä

SIMO PÄIVÄRINTA
Pelastustyöt olivat käynnissä onnettomuuspaikalla kello 16 jälkeen tiistaina.
Pelastustyöt olivat käynnissä onnettomuuspaikalla kello 16 jälkeen tiistaina.

Lounais-Suomen poliisi jatkaa Koskella tiistaina iltapäivällä sattuneen kuolonkolarin tutkintaa. Tutkinnanjohtaja Juhani Malmberg kertoo, että poliisilla on käsitys tapahtumien kulusta, mutta asiasta ei toistaiseksi tiedoteta.

– Vielä on ihmisiä kuulematta, joten emme tiedota asiasta vielä. Tutkintalinjat ovat auki, Malmberg toteaa.

Henkilöauton kuljettaja kuoli törmättyään metallinkuljetusrekkaan valtatie 10:llä puoli neljän aikaan. Henkilöauto suistui törmäyksen jälkeen katolleen ojaan. Ajoneuvoyhdistelmä jäi tielle poikittain. Henkilöautossa ei ollut matkustajia.

Rekan kuljettajan puoleinen etukulma vaurioitui törmäyksessä. Poliisi ei kuitenkaan toistaiseksi kerro rekan kuljettajan mahdollisista vammoista. Poliisin mukaan tien pinta oli tapahtumahetkellä erittäin liukas. Onnettomuus tapahtui suoralla tieosuudella.

Jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Poliisi lupaa tiedottaa onnettomuudesta mahdollisesti lisää myöhemmin keskiviikkona.

Liikenne onnettomuuspaikalla oli poikki useiden tuntien ajan. Normaalisti liikenne kulki jälleen illalla kello 19 aikaan, kun onnettomuudessa olleet ajoneuvot oli hinattu pois paikalta.

Tarkempi onnettomuuspaikka on Koskentien ja Sorvastontien välisellä alueella.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (3)

Vanhimmat ensin
Vastaa
Hety
Tie oli liukas?
Kesärenkaillako autoilla ajetaan? Ei vaan ulosmitataan niiden pito holtittomilla ajosuoritteilla.

Tässä tapauksessa tosin saattaa kyse muustakin, joka toivottavasti kerrotaan aikanaan muillekin varoitukseksi.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Viimeisiä_viestejä
Vast: Tie oli liukas?
Ehkä saamme joskus tietää muutakin kuin että tie oli suora ja liukas.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Kommentattori
Vast: Tie oli liukas?
Kolarissa on kuollut ihminen. Empatiakyvytön syyllistäjä väittää toisen tai kummankin kuljettajan tehneen huonon ajosuoritteen.

Tuskin tällaiset syyllistäjät itsekään on kaikkea huomioinut ajaessaan. Esimerkiksi hirven hyppääminen eteen metsästä ja sen väistöliike liukkaalla on varsin hankala hallittava, etenkin jos vastaan tulee toinen auto. Muitakin yllätyksiä voi tulla.

Mistä sinun kaltaiset ihmiset tunnistaisi liikenteessä? Voisitteko empatiakyvyttömät vaikka laittaa vaikka takapuskuriin tarran: 'muut ajavat holtittomasti, minä en'. Tietää sitten kolaritilanteessakin, kenen auttaminen priorisoidaan viimeiseksi.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.