Talous

Nokian johtokunta vahvistuu markkinointiosaamisella

Jerri DeVard aloittaa Nokian markkinointijohtajana tammikuun alussa.
Jerri DeVard aloittaa Nokian markkinointijohtajana tammikuun alussa.

Nokian johtokunta vahvistuu markkinointiosaamisella. Nokia on nimittänyt Jerri DeVardin johtamaan uutta Markets and Communications -organisaatiota, joka yhdistää Nokian markkinointi-, brändi-, teollisuusyhteistyö- ja viestintätoiminnot.

Nimitys astuu voimaan ensi vuoden alussa, ja samalla DeVardista tulee Nokian johtokunnan jäsen. Hän raportoi Markets-yksiköstä vastaavalle johtajalle Niklas Savanderille.

Yhdysvaltalaisnaisella on yli 25 vuoden markkinointikokemus kuluttajatuotemerkkien parissa.

Nokian mukaan suuryritysten lisäksi DeVard on hyödyntänyt asiantuntemustaan osallistuessaan Yhdysvaltain presidentin Barack Obaman vaalikampanjan rahoitushankkeeseen.

DeVard on viimeksi toiminut perustamassaan markkinointiyrityksessä.