Turkulainen tanssijapariskunta on löytänyt Englannista kymmeniä dinosaurusten luita ja hampaita

Ante Johansson

Ritva Setälä

Suomalaisten harmiksi Euroopan pohjoinen ”dinosaurusraja” kulkee Skånen kohdalla. Kyllä Suomen maaperälläkin on dinosauruksia ajan alkuhämärissä tallustellut, mutta eroosio ja jääkaudet ov...

Kaikkea ei kannata uskoa
Maapallolla ei ole koskaan ollut dinosauruksia. Tämä on vain vedätys, joka petaa valheellista evoluutioteoriaa. Jos niitä olisi ollut, luita ja fossiileita olisi löydetty kaikkialta mutta "löytöjä" on tehty vain 1800-luvun jälkeen. Niitä eivät ole löytäneet muinaisen Rooman rakentajat, Pyramidien rakentajat, Kiinanmuurin rakentajat jne. Yhtäkään fossiilia ei ole löydetty, yhdestäkään avoluohoksesta vaikka niitä on kymmeniä tuhansia. Niistä ei ole mitään mainintaa missään historiallisessa teoksessa, kuten esim raamatussa. Nyt on kustu silmään ja huolellisesti koko kansakuntaa. Järki käteen!

Vast: Kaikkea ei kannata uskoa
Dinosauruksia on vieläkin, ja niitä kutsutaan yleisesti linnuiksi.

Vast: Kaikkea ei kannata uskoa
Mistäs tälläistä päättelit? Dinosaurusten ja muiden eläinten fossiileja on löydetty kautta historian. Ihmiset jotka ovat onnistuneet löytämään fossiileja ovat luulleet niitä norsuiksi, lohikäärmeiksi ja jättiläisiksi tai joiksikin muiksi kummajaisiksi.

Aikoinaan ihmiset ovat löytäneet dinosaurusten fossiileita ja luullut niitä lohikäärmeiksi. Kiinassa, Euroopassa, Lähi-idässä ja Latinalaisessa Amerikassa lohikäärmeitä on kuvattu samanlaisiksi. Kuvaukset taas sopivat dinosaurusten fossiileihin.

Dinosauruksia on kuvattu lukuisilla muinaisilla taiteilla ympäri maailmaa. Dinosauruksien kaltaisia olentoja on kuvattu Babylonian maamerkeissä, roomalaisessa mosaiikissa, aasialaisessa keramiikassa, egyptiläisissä hautakivissä ja sineteissä, mayojen veistoksissa ja amerikkalaisissa kalliopiirustuksissa.

Raamatussakin on mainittu dinosauksia. Niitä kuvataan meri- ja maahirviöinä ja mahdollisesti lohikäärmeinäkin.

Tietoa löytyy kirjastosta, netistä ja vaikka asiantuntijoilta.
Ja mitä tämä "petaa valheellista evoluutioteoriaa" oikein tarkoittaa?
Ja Raamattu ei ole historian kirja!

Vastausta odottaen.

Aivot narikassa
Ai että raamattu on historiallinen teos, ja samalla kehotetaan ottamaan järki käteen.

• «