Jumppavinkki: Elvytä ryhti

Niska-hartiaseudun lihasten harjoituksia tehdään, koska keho tarvitsee vastapainoa istumiselle, yksipuolisille työasennoille ja staattisille käsien liikkeille. Kurotukset, kierrot, venytykset ja pumppaukset elvyttävät rasittuneita hartioita ja kohentavat ryhtiä.

Ota pieni haara-asento, ojenna kädet sivuille vaakatasoon.

Kierrä kädet hartioista ja olkapäistä sisään ja anna rintakehän pyöristyä.

Kierrä kädet tämän jälkeen hartioista ulos ja avaa ja ojenna rintakehää.

Polvet joustavat mukana. Tee liike tehokkaasti hartioista asti, älä kierrä pelkkiä käsiä.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.