Hyvänolon vinkki: Nyt hiihtämään

Hiihtämällä saa terveyttä ja talvisia elämyksiä. Se sopii kaikenikäisille, -kokoisille ja -näköisille. Sinun ei tarvitse olla erilaisten tekniikoiden taituri tai superkuntoinen. Hiihtää voit juuri sinulle sopivalla vauhdilla ja omalla persoonallisella tavallasi. Hiihtäminen kehittää monipuolisesti koko kehon lihaskuntoa, hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa sekä lihasten hallintaa. Muista vain: kiire ja pakko on jätettävä pois. Hiihtämisestä pitää tulla hyvä olo. On parempi edetä hitaasti nauttien kuin tappaa innostus liiallisella ahnehtimisella.

risto.ivanoff@liiku.slu.fi

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.