Entä jos autosi olisikin koko talon yhteinen? Kerrostaloyhtiöön vuokrattiin yhteiskäyttöauto, joka korvaa jopa tusinan muita

Ilmarinkadulla yhteiskäyttöautoilua tukevat aktiivinen asukastoiminta ja taloyhtiön hyvä yhteishenki, Hertzin aluejohtaja Sauli Toiva (vas.), isännöitsijä Jonna Rantala ja taloyhtiön hallitukseen kuuluva Matti Koistinen kiittelevät.
Ilmarinkadulla yhteiskäyttöautoilua tukevat aktiivinen asukastoiminta ja taloyhtiön hyvä yhteishenki, Hertzin aluejohtaja Sauli Toiva (vas.), isännöitsijä Jonna Rantala ja taloyhtiön hallitukseen kuuluva Matti Koistinen kiittelevät.

Yhteiskäyttöauto on oiva ratkaisu niille asukkaille, joille auton käyttötarve on vain satunnaista. 400 asukkaan taloyhtiössä kokeillaan yhteisen vuokra-auton toimivuutta.

Kari Pitkänen

Iso yhtiö, paljo...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
1 kk maksutta.

Tilaan 1 kk 0 €
Olen jo tilaaja
Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.