Brändit

Kohta niitä taas saa: Denniksen pitsoja ja Wotin kebabeja – Missä piilee turkulaisklassikkojen vetovoima ja miksi Aki Wahlman hehkuttaa kahta pientä jäätelöbrändiä?

PASI LEINO, TIMO JERKKU, JANE ILTANEN
Dennis Rafkin ja Voitto "Woti" Ahlroth ovat osanneet miellyttää turkulaisten makumieltymyksiä vuosikymmenien ajan. Aki Wahlman tietää, mistä ruokabrändien uudet tuulet puhaltavat.
Dennis Rafkin ja Voitto "Woti" Ahlroth ovat osanneet miellyttää turkulaisten makumieltymyksiä vuosikymmenien ajan. Aki Wahlman tietää, mistä ruokabrändien uudet tuulet puhaltavat.

Aiemmin tällä viikolla uutisoimme, että legendaarisen turkulaisen Woti-kebabin perustaja Voitto ”Woti” Ahlroth alkaa – yleisön pyynnöstä – jälleen myydä kebabejaan.

Lähes 40 vuotta Turussa toiminut Wo...

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.

Tilaa digi
3 kk 5,90 €/kk

Tilaa

Yht. 17,70 €/3 kk, jonka jälkeen voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Kokeile digiä
1 kk 7,90 €

Kokeile

Tilaus päättyy automaattisesti.

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.
Tee tilaus verkkosivuillamme.

Ystäväsi on lahjoittanut sinulle tämän jutun. Hyviä lukuhetkiä.