Testiajo

Hieno paketti, mutta moottori kismittää – Alfa Romeon Stelvio-maasturi on tuotteena liki täydellinen, mutta voimanlähde ja sen kulutus eivät vastaa tarpeita

KARI PITKÄNEN
Stelvion aistikkaat korilinjat ja sulavat muodot osoittavat, että italialainen autoteollisuus on aina parhaimmillaan korimuotoilussa. Sikäläisen ajattelun mukaan auton on oltava aina kaunis katsella – varsinkin yöllä ja laskevan auringon valossa. Korin vesuviuksenharmaa ulkoväri maksaa 1700 euroa ekstraa.
Stelvion aistikkaat korilinjat ja sulavat muodot osoittavat, että italialainen autoteollisuus on aina parhaimmillaan korimuotoilussa. Sikäläisen ajattelun mukaan auton on oltava aina kaunis katsella – varsinkin yöllä ja laskevan auringon valossa. Korin vesuviuksenharmaa ulkoväri maksaa 1700 euroa ekstraa.

Tällä kohtaa italialaisia käy vähän sääliksi. Kun Alfa Romeo pitkän odotuksen jälkeen sai myyntiin keskikokoluokan SUV-maasturin ja ehti sen jo kevyesti uudistaakin, maailma auton ympärillä oli perus...

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Lue juttu ja tutustu myös muuhun digisisältöömme.

Tilaa 1 kk 1,90 €

Tee tilaus verkkosivuillamme. Pääset lukemaan jutun ja tutustumaan myös muuhun digisisältöömme.

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.