Lukijalta: Avun sijaan pelkkää musiikkia

Nordea varasi neuvotteluajan puhelintapaamiseen. Päätin kuitenkin myöhemmin perua tuon ajan, ja se oli todella hankalaa. Sain muistutusviestin, jossa oli puhelinnumero, johon soittaa, jos halusi muuttaa varausta.

Soitin tuohon numeroon ja koneääni alkoi selittää. Tunnistuksen takia piti kirjautua sisään tunnuksilla. En ole Nordean asiakas, joten jäin odottamaan jatkoa. Sitten selitettiin, että tunnus on juuri sama kuin käytän verkkopankissa. Tätä kesti pitkään.

Sitten vihdoin sanottiin, että jos haluan puhua toimihenkilön kanssa, niin olen jonossa ja minun vuoroni on 37 minuutin päästä. Jos taas haluan, että he soittavat minulle, käskettiin painaa jokin numero.

Minä painoin, ja soitto tulikin puolen tunnin päästä. Se sama kone käski painaa numeroa yksi, mikäli haluan puhua toimihenkilön kanssa ja sitten alkoi kuulua musiikkia. Hehän soittivat sopimuksen mukaan minulle ja taas minut laitettiin odottamaan.

Kuuntelin kotvasen ja sitten suljin puhelimen. Ajatelkaas, kyseessä oli vain puhelinajan tapaamisen peruutus.

H.R.

Kirjoita uusi viesti



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Palvelut vain huononevat
Omalla pankillani oli ennen nettipalvelu: Jos minulla oli jotain kysyttävää pankkiasioistani, saatoin tehdä sen netissä. Vastaus tuli nopeasti, ei tarvinnut roikkua puhelimessa ja maksaa siitä. Nyt tämä hyvä palvelumuoto on lakkautettu. Kuitenkin maksan 5,5 e kuukaudessa, mielestäni olemattomasta palvelusta. Itse maksan kaikki laskuni netissä, joten en ymmärrä mistä maksut/niiden korotukset johtuvat. Pankin ahneudesta?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Ja kassalla tunnin odostus Turussa
Unohda koko Nordea...
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Monimutkaistuva maailma
Ennen oli tavoitteena tehdä monimutkaisista asioista helppoja. Sitä kutsuttiin kehitykseksi.

Millä nimellä pitäisi kutsua sitä, kun helpoista asioista tehdään tarkoituksella monimutkaisia?

Kuinkahan monimutkaista tuleekaan olemaan esim. kahvinkeitto tulevaisuudessa...kun suunnittelijat pääsevät toteuttamaan villeimpiä visioitaan?

"Paina 1 jos haluat, että Juan Valdez poimii kahvipapusi yksitellen, paina 2 jos haluat karkean jauhatuksen, paina 3...piip, syntax error...aloita uudestaan..."
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Nordea
Vein tilini muualle Nordeasta jo aikoja sitten enkä ole katunut. Nyt ei tarvitse maksaa mistään tavallisista pankkitileistä eikä niiden käytöstä. Viimeinen pisara oli Nordean ilmoitus tunnuslukukortin lopettamisesta ja siihen en suostunut. Muutama tuttukin kertoi samasta syystä jättäneensä Nordean.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.