Henkilökohtaista palvelua

Vielä kaksi vuotta sitten olin markkinajohtavan pankin asiakkaana. Saavutin tuolloin kuitenkin juuri sen iän, jolloin en enää ollut oikeutettu maksuttomaan nuorison palvelupakettiin. Samalla pankit uudistivat hinnoittelunsa ja peruspalvelut muuttuivat maksullisiksi, jolloin käyttötilin korkotason ollessa olematon totesin, että näillä hinnoilla rahavarani pankissa ollessaan ennemmin hupenevat kuin lisääntyvät, joten vaihdoin surutta pankkia.

Läheisteni erittäin positiivisten suositusten saattelemana marssin Linnankadun ja Kristiinankadun kulmaan vähän pienempään ja persoonallisempaan pankkiin. Saan nyt vähintään samat edut kuin markkinajohtajalta, mutta kaiken täysin maksutta.

Tiskillä ei ole jonoa, ja pankissa vallitsee ystävällinen ilmapiiri. Kaikkein parasta nykyisessä pankissani on kuitenkin palvelun henkilökohtaisuus. "Oma" pankkivirkailijani tunnistaa minut heti kun kävelen ovesta sisään ja jopa moikkaa kadulla vastaan kävellessään! Enää en ole vain osa suurta asiakasmassaa, vaan henkilökohtaisesti palveltava aito asiakas!
Erittäin tyytyväinen