Ostetuista lipuista
ei hyvitetty mitään

Olin poikamme (aloitteleva lautailija) kanssa tiistaina 6.2. katsastamassa laskettelumahdollisuuksia Turun Hirvensalossa. Reilu viikko sitten hän selviytyi Himoksen reissulla ihan hyvin ensikertalaiseksi. Oppi myös käyttämään hissiä yksin, tosin hissipoika auttoi kapulan takamuksen alle. Ei muuta kuin ostamaan hissiliput ja rinteeseen.

No se oli viidessä sekunnissa ohi meidän laskettelureissu, poika itkua vääntäen. Syynä oli se, että hissin nopeus oli moninkertainen pojan aikaisemmin kokemaan.

Ei hätää sanoin pojalle, mene tuohon lasten "köysihissirinteeseen" niin isä käy palauttamassa liput. Siinä astui kuvaan hiihtokeskuksen ystävällisyys, tosin meille negatiivisessa mielessä. Ostetuista lipuista ei hyvitetty mitään, vaikka ostamamme "tuote" osoittautui käyttökelvottomaksi meidän kohdalla.

Kerroin asiasta pojallemme, johon hän ihmetteli, se on väärin, että ne piti meidän rahat. Tämän kokemuksen perusteella ennemmin matkustaa hiihtokeskukseen, jossa palvelut ovat kohdallaan kuin käyttää kotiseudun palveluja, valitettavasti.
pettyneet isä ja poika