Postin puhelinpalvelu
palvelee

Vastauksena Mauri Mattssonin kirjoitukseen (TS 24.5.), pahoittelemme kokemaanne palvelua Postissa. Voidaksemme kiinnittää huomiota parantamisen paikkoihin, tarvitsemme yksilöidyn tiedon tapahtuneesta.

Postin puhelinpalvelu on rakennettu nimenomaan helpottamaan asiointia Postin kanssa ja toimintaa kehitetään jatkuvasti. Puhelujen ohjaaminen palvelunumeroon antaa postitoimipaikoissa enemmän aikaa toimipaikoissa asioiville asiakkaille.

Viime vuonna Postin puhelinpalvelu vastaanotti 1,3 miljoonaa puhelua. Kysytyimmät asiat liittyvät tavaran tai kirjepostin lähettämiseen, jakelun palveluihin sekä osoitteenmuutoksiin. Noin 90 prosenttiin soittajien kysymyksistä voidaan vastata suoralta kädeltä jo heti puhelinpalveluissa. Tarvittaessa puheluja toki myös yhdistetään konttoreiden asiakaspalveluhenkilöstölle.

Tässä tapauksessa, kun asiakkaan tiedot ovat tiedossamme, otamme yhteyttä ja selvitämme tapauksen. Kaikissa postiasioihin liittyvissä kysymyksissä palvelee Postin maksuton puhelinpalvelu 9800 7100 (ruotsinkiel. 9800 27100) maanantaista perjantaihin kello 8-20 ja lauantaisin kello 9-14.
Seppo Räsänen
Puhelinpalvelut
Posti

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.