Ymmärtäkää
puhelinmyyjää

Monet ihmiset harmistuvat puhelinmyyjien soitoista, ovat jopa vihoissaan. Tarkoitan puhelinmyyjiä, jotka kauppaavat lehtiä ja kirjoja. Harvoin meillä puhelin soi - tuttavat muistavat harvoin - puhelinmyyjät sitäkin useammin ja ovat aina kohteliaita.

Olen miettinyt, että he varmaan usein saavat töykeän vastaanoton; joo, me ei tilata mitään ja sitten luuri kiinni.

On muistettava, että hekin tekevät vain työtään, ansaitsevat elantoaan. Vaikka ei halua tilata mitään, muistakaamme kuitenkin, että kohteliaisuus ei maksa mitään.
M.V.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.