Lomamatka
meni piloille

Mitä tarkoittaa eräs turkulainen matkatoimisto mainostaessaan ennakkovaraajan etua klubilaisille talven matkoista. Jonotimme aikanamme kaksi tuntia kadulla päästäksemme haluamaamme lomakohteeseen.

Kun saavuimme perille lomakohteeseen, ilmoitti matkaopas lentokentällä: Valitamme, mutta meistä riippumattomista syistä ette pääse varaamaanne kohteeseen.

Mainittakoon vielä, että kyseessä oli tarkkaan harkittu kohde liikuntaesteisille. Siirto toiseen kohteeseen ei sopinut meille.

Onko muille käynyt samoin? Miksi matkan myynyt toimisto vetäytyy vastuusta?
Liikuntaesteisten matka pilalla

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.