Jumppaan
ei mahdu

Minulle on jo ainakin kolme kertaa käynyt näin: tulen jumppaan ja minulle ilmoitetaan, etten mahdu mukaan! Olen ostanut 380 mk maksavan kevätkauden kattavan jumppakortin, ja haluan sitä myös hyödyntää.

Olen ehdottanut Turun Urheiluliitolle systeemiä, jossa asiakkaat varaisivat paikkansa jumppaan etukäteen puhelimella, ja saisivat samalla tietää jo kotona jos jumppaan ei pääse. Tämä ei kuulemma ole ollut tapana, eikä muunlaisiakaan parannuksia asiaan ole tullut.

Lisäksi maksaneena asiakkaana vaadin, että jos sama jumppa on jatkuvasti täynnä, on toiseen saliin järjestettävä samaan aikaan toinen. Eniten harmittaa hukkaan mennyt aika. Sitä kuluu pelkkään matkustamiseen 1/2-1 tuntia kulkuneuvosta riippuen.

Jumppari

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.