Säpinää
heijastimiin

Nuoret käyttäisivät enemmän heijastimia, jos niistä tehtäisiin merkkituotteita, ehdottaa kirjoittaja.
Nuoret käyttäisivät enemmän heijastimia, jos niistä tehtäisiin merkkituotteita, ehdottaa kirjoittaja.

Radiouutisissa sanottiin juuri, että puolet auton alle jääneistä uhreista olisi pelastunut heijastimen avulla!

Ystäväpiirissä olen kuullut useasti mainittavan, että nuoriso ei hyväksy heijastimen käyttöä. Mikäli ulkoiluvaatteiden logot tai nimet olisivat heijastavia, olisi heijastin suosituille asuille jopa hyvä mainos.

Toinen mahdollisuus saada heijastimesta suosittu, olisi muuttaa niiden ulkonäköä. Peace-merkki, Metallica-teksti tai Pink Pantherin näköinen heijastin kelpaisi nuorillekin, häh? Urheiluseuran logo olisi yksi mahdollisuus.

Markku Helenius