Mauton
mainos

Kirkko on lähtenyt tänä vuonna mainostamaan yhteisvastuukeräystään varsin kyseenalaisin keinoin. Keräyksen ulkomainoksissa esiintyvä sana JUMALAuta saa varmasti monet haukkomaan henkeään. Kyllä kirkossa pitäisi tiedettämän, että tätä mainittua sanaa käytetään kansan keskuudessa nimenomaan kirosanana samoin kuin paholaisen nimiäkin.

Ei tämä asia millään selittelyillä muuksi muutu. Kenenkähän idea mahtanee tällainenkin mainostemppu olla? Se on kyllä lievästikin sanoen vähintään suurta mauttomuutta, ja vielä kirkon taholta.

Se on osaltaan pilaamassa arvokkaan yhteisvastuukeräyksen. Toivoa sopii, että kirkko seuraavina kertoina löytää arvokkaammat ja asiallisemmat ilmaisukeinot yhteisvastuukeräystä kampanjoidessaan.

Entinen yhteisvastuukerääjä

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.