Antaako Turun
Puhelin alennuksia

Voisiko joku ystävällisesti antaa vastauksen kysymykseeni, miksi kotivastaaja -palvelussa on valitettavan usein häiriötä. Uskallan väittää, että viime vuoden aikana olen kohdannut kyseisen ongelman kymmeniä kertoja ja tästä on aiheutunut myös harmia. Turun Puhelin kuitenkin uskollisesti veloittaa palvelusta kuukausittain.

Toiseksi olisin kiinnostunut, miten Turun Puhelin aikoo ottaa osaa kilpailuun, nyt kun valtakunnallisella kilpailijalla on tarjota esim. edullisemmat puhelujen taksat, sekuntiveloitus ja ennen kaikkea puhelut ilman minkäänlaisia kuukausittaisia perusmaksuja.

Nyt jos koskaan olisi Turun Puhelimen aika palkita entiset pakonsanelemat asiakkaansa reiluin bonuksin. Muuten uskon, että iso osa turkulaisista puhelinpalvelujen käyttäjistä tulee vaiheittain siirtymään valtakunnallisen kilpailijan suojiin, kunhan lautasvastaanottimien määrä kasvaa taloyhtiöissä. Enää ei tunteisiinkaan vetoaminen kotikunnan suhteen toimi, koska kaupunki myi yhtiönsä.

Caiu Salmio