Rehellinen palvelu
tuo asiakkaita

Hyvät ihmiset, kun hankitte itsellenne autoa vertailkaa ensin muun muassa lehdistä eri liikkeiden ilmoituksia. Hinta määräytyy merkin, vuosimallin ja ajettujen kilometrien mukaan. Kunnon näette paikan päällä. Koeajokaan ei ole mikään huviajelu vaan mukaan kannattaa ottaa mielellään tuttava-asiantuntija. Autoliikkeillä ei näet ole aikaa ja tarvetta tutkia vaihtoautojen kaikkia vikoja. Ja muistakaa tinkiä ja pyytää käteisalennusta!

Tuntuu, että lama on pahentanut kaikenlaisten kauppojen ja korjaamojen moraalia. Kun viet kodinkoneen korjattavaksi voi siihen tulla kaksi uutta vikaa...Kuulin sellaisestakin, että jollakin oli kolme kertaa videot korjattavana - kahdessa eri paikassa, mutta eivät tulleet kuntoon silti.

Pitäisiköhän liikkeille ja korjaamoille laittaa niin sanottu tasoranking-lista tähtimerkkeineen kuten on hotelleilla.

Hyvääkin palvelua toki saa. Eräs kauppa osoitti palvelusujuvuutta näin: Nuori asiakas etsi mainostettuja lenkkareita, mutta niitä ei ollut vielä tullut kauppaan. Nuori soitti myöhemmin liikkeeseen, lenkkarit olivat tulleet ja myyjä lupasi laittaa ne sivuun. Kun nuori meni markettiin, myyjää ei näkynyt juuri silloin paikalla, mutta lenkkarit nököttivät nimellä varustettuna tiskillä. Nuori poimi ne siitä ja maksoi kassalle. Mainoslehti ja palvelu olivat toimineet hyvin.

Mainostelu kauemmaksikin
kannattaa

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.