Mainos

Oma Säästöpankki on lähellä ja läsnä

Turun ydinkeskustassa toimiva Oma Säästöpankki panostaa henkilökohtaiseen palveluun.

Oma Säästöpankin Turun konttori Yliopistonkadulla tarjoaa kaikki henkilö ja yritysasiakkaan pankkipalvelut.
Oma Säästöpankin Turun konttori Yliopistonkadulla tarjoaa kaikki henkilö ja yritysasiakkaan pankkipalvelut.

Kun digitalisoituneessa maailmassa monet isot pankit karsivat palvelujaan ja sulkevat konttoreitaan, Oma Säästöpankki kulkee täysin päinvastaiseen suuntaan.

Reilu vuosi sitten Oma Säästöpankki avasi Turun ydinkeskustaan, Yliopistonkadulle uuden konttorin.

- Meille on tärkeää toteuttaa ja kehittää vastuullista pankkitoimintaa. Siksi mottommekin on ”lähellä ja läsnä”, konttorinjohtaja Aliisa Leimu kertoo.

Konttorinjohtaja kertoo, että kivijalkakonttorista saa käteispalveluja jokaisena arkipäivänä aukioloaikojen puitteissa ja kaikille pankin asiantuntijoille on suorat puhelinnumerot.

- Henkilökohtainen palvelu ei kuitenkaan poissulje sitä, että meillä on tarjota asiakkaalle myös erinomaiset sähköiset kanavat asiointiin verkkopalvelun ja mobiilisovellusten muodossa. Kaikki sopimuksemme ovat myös sähköisesti allekirjoitettavia, Leimu kiteyttää.

Meille asiakas on tärkein

Oma Säästöpankin asiakkaat arvostavat erityisesti henkilökohtaisuutta ja tavoitettavuutta.

- Juuri asiakkaan talouden kokonaisvaltainen tunteminen mahdollistaa meiltä nopean reagoinnin ja päätöksenteon esimerkiksi uuden kodin löytyessä. Kun lähdemme toteuttamaan asiakkaan suunnitelmia, haluamme myös osaltamme sitoutua niihin.

Turun konttorissa työskentelee kuusi pankkialan ammattilaista ja konttori tarjoaa kaikki henkilö- ja yritysasiakkaan pankkipalvelut.

- Asiakaslupauksemme on tarjota paikkakunnan parasta palvelua. Meille on tärkeää, että asiakaslupauksessa pysytään ja mikäli tämä tarkoittaa henkilöstön lisäämistä, sitä tehdään tarvittaessa. Tärkeintä on ettei palvelun tasosta tingitä.

Konttorinjohtaja Aliisa Leimu ja yritysasiantuntija Leo Schroderus kertovat, että Oma Säästöpankki tarjoaa asiakkaalleen henkilökohtaisten palveluiden lisäksi erinomaiset digitaaliset kanavat asiointiin verkkopalvelun ja mobiilisovellusten muodossa.
Konttorinjohtaja Aliisa Leimu ja yritysasiantuntija Leo Schroderus kertovat, että Oma Säästöpankki tarjoaa asiakkaalleen henkilökohtaisten palveluiden lisäksi erinomaiset digitaaliset kanavat asiointiin verkkopalvelun ja mobiilisovellusten muodossa.

Yritysasiakkaille yksilöityä neuvontaa

Oma Säästöpankin asiantuntijatiimin viimeisin vahvistus on yritysasiantuntija Leo Schroderus, joka vastaa yritysasiakkaiden kasvaneeseen kysyntään.

Etenkin pienet ja keskisuuret yritykset ovat löytäneet Schroderuksen palvelut.

- Kun meillä on ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta ja tavoitteista, pystymme osallistumaan aktiivisesti yrittäjän arkeen, Schroderus arvioi.

- Uusien suunnitelmien ja investointien äärellä asiakas saa meistä luotettavan keskustelukumppanin ja pyrimme osaltamme mahdollistamaan asiakkaan vaurastumisen.

Schroderus kertoo, että etenkin yrittäjät arvostavat sitä, että Oma Säästöpankki tuntee heidän liiketoimintansa ja pankkiasiat hoidetaan tarvittaessa kuntoon vaikka yrittäjän luona.

Talouden kokonaisvaltainen hallinta

Oma Säästöpankille on tärkeintä asiakkaan talouden kokonaisvaltainen suunnittelu, oli hän sitten henkilö- tai yritysasiakas.

- Säästäminen, sijoittaminen ja sitä kautta vaurastuminen on merkittävä osa talouden hallintaa, Schroderus kuvailee.

Hän kertoo, että sijoittaminen on tehty hyvin helpoksi, ja pienilläkin summilla pääsee aloittamaan.

- Kannustamme asiakkaita myös sijoitusasuntojen hankintaan.

Turun konttorin asiantuntijat löydät osoitteesta: omasp.fi/turku

Oma Säästöpankki Turku,

Yliopistonkatu 25, turku@omasp.fi,

020 764 0600, omasp.fi