Turun markkinointiin matkailukohteena ei panosteta riittävästi
Mistä Visit Turun flegmaattisuudesta oikeastaan on kyse? Kaupunki on täynnä mahdollisuuksia, mutta mihinkään ei panosteta? Ulkomaiset vieraamme ovat sitä useasti ihmetelleet.
Nyt hehkutetaan 22 ulkomaista risteilyalusvierailua, kun samaan aikaan Helsingissä niitä on kolmisensataa. Visit Turun aikaansaannoksia nämäkään parikymmentä vierailua eivät ole, vaan johtuvat peruuntuneista Venäjän vierailuista, jolloin matkasuunnitelmia ovat matkanjärjestäjät omaehtoisesti muuttaneet.
Kaupunki on täynnä mahdollisuuksia, mutta mihinkään ei panosteta? Ulkomaiset vieraamme ovat sitä useasti ihmetelleet.
Eikö olisi aika ihan oikeasti palkata jokin asiantunteva taho hoitamaan Turun seudun matkailun suunnittelua ja markkinointia? Turku ja lähialueet ovat ainutlaatuisia matkailukohteita; jonkin tahon pitäisi vaan osata ammattitaidolla niitä ideoida ja markkinoida.
Risto Koli