Lukijoilta

Monitorissa taataan asioinnin yksityisyys ja turvallisuus

Timo Jakonen
Monitorissa on kiinnitetty erityisen paljon huomiota sujuvaan asiointikokemukseen heti aulasta lähtien, kertovat kirjoittajat.
Monitorissa on kiinnitetty erityisen paljon huomiota sujuvaan asiointikokemukseen heti aulasta lähtien, kertovat kirjoittajat.

Nimimerkki 72-vuotias monisairas eläkeläinen kirjoitti Turun Sanomissa (8.6.) asioinnin vaikeuksista Turun kaupungin ja Kelan yhteisessä asiakaspalvelupiste Kauppatorin Monitorissa. Kirjoittajan mukaan Monitorissa asioiminen ei ole tarpeeksi yksityistä ja rauhallista. Lisäksi kirjoittaja kertoo, että ei saanut paikan päällä neuvontaa. Pahoittelemme, että asiointikokemus Monitorissa on ollut kerrotun kaltainen.

Monitorissa on tarjolla runsaasti eri palveluja, minkä vuoksi sujuvaan asiointikokemukseen on kiinnitetty erityisen paljon huomiota heti aulasta lähtien. Opasteet kuhunkin palveluun ovat selkeät ja aulassa on aina myös henkilö ohjaamassa asiakkaita oikeaan palveluun.

Henkilökohtaiseen neuvontaan on rauhalliset ja yksityisyyden takaavat tilat sekä Kelan että kaupungin asiakaskohtaamisille. Tämä on ollut yksi Monitorin toiminnan suunnittelun lähtökohtia.

Asioinnissa pyritään turvaamaan näinä aikoina ennen kaikkea asiakkaiden ja henkilöstön terveys.

Monitorin asiakaspalvelussa on huomioitu koronaepidemian edellyttämät vaatimukset. Tämän takia emme tällä hetkellä voi opastaa asiakkaita esimerkiksi asiakaspäätteen käytössä. Epidemian takia verkossa tai puhelimitse asiointi on suositeltavaa, mikäli se on mahdollista.

Asioinnissa pyritään turvaamaan näinä aikoina ennen kaikkea asiakkaiden ja henkilöstön terveys.

Kaisa Mäkitalo

Kela, palveluryhmän päällikkö, Varsinais-Suomen palveluryhmä

Raimo Oksa

Turun kaupunki, palvelupäällikkö

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (2)

Vanhimmat ensin
Vastaa
Angus
Niin siis mitä?
"On kiinnitetty huomiota." "Pyritään turvaamaan." "On selkät opasteet." "On henkilö ohjaamassa."

Ainoa vastaantulo on selkeä pahoittelu asiakkaalle, josta kiitos. Muu kirjoitus pyrkiikin sitten mitätöimään hänen kokemuksensa. Todetaan, että kaikki on hienosti suunniteltu ja toimii.
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Hima-Hönö
Vast: Niin siis mitä?
Selityksestä puuttui: Valitettavasti henkilöstömme ei ole sisäistänyt antamaamme ohjeistusta.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.