Lukijoilta

Älkää ylihinnoitelko saariston kohteita

Kaunis saaristomme kiehtoo varmasti ulkomaalaisia turisteja, mutta pitäkää ideat ja toteutukset kaikkien saatavilla, ettei käy niin kuin Lapissa. Hinnat karkaavat käsistä ja suomalaiset jäävät tulematta.

Olemme kahtena kesänä olleet uudessa saariston elämyskohteessa ja kolmatta kertaa ei tule. Ensimmäinen kesä oli ihana elämys. Hinta raameissa ja vastaanotto lämmin. Viime kesänä palvelut oli jo eritelty omille hintalapuille ja saman kivan miniloman hintalappu oli jo liian korkea suhteessa laatuun ja palveluun, joka oli muuttunut rahastukseksi.

Ihana saaristo

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (2)

Vanhimmat ensin
Vastaa
Julle
Marinilla on tekemätöntä työtä🧐
Se on surullista kun yrityksen sisään tulevasta eurovyörystä valtaosan raapii Valto Valtio itselleen veroina ja veroluonteisina maksuina. Suoriutuakseen yhteiskunnan velvoitteista Suomen viimeinen proletariaatin edustaja eli pieni yrittäjä joutuu hinnoittelemaan palvelunsa niin, että se kohoaa pakosti yli kipurajan jolloin maksava asiakas väistyy toisaalle. Saariston palvelut saadaan kuntoon kun lainsäätäjä oivaltaa ”tuotantotalouden” lainalaisuudet ja reivaa lainsäädännön niin, että asiakas ja palvelun tuottaja ovat tyytyväisiä hintatasoon. Nyky tilanne, yli kipurajan oleva verotus estää tehokkaasti uusien työpaikkojen syntymisen ja surkastuttaa Suomen elinkeinot. Tästä kiitos kuuluu erityisesti velkarahalla mässäilevälle hallitukselle. Mikäs on ahneen loppu??👹
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vastaa
Alf
Tyytyväiset asiakkaat ovat yrityksen elinehto
Ihan millä palvelualalla tahansa kohtuullinen hinnoittelu ja hyvä asiakaspalvelu takaavat sen, että asiakkaat tulevat myös uudestaan...ja sen lisäksi kertovat saamistaan hyvistä kokemuksista muillekin. He siis mainostavat yritystä, vieläpä aivan ilmaiseksi. Sen myötä potentiaalisten asiakkaiden määrä lähtee nousuun.

Mikäli asiakkaat taas kokevat tulleensa höynäytetyiksi ja rahastetuiksi, he toimivat juuri päinvastoin. Tämä aiheuttaa sen, että potentiaalisten asiakkaiden määrä lähtee laskuun...hiipuen ajan mittaan kokonaan. Lopulta hakeudutaan konkurssiin ja ihmetellään, että miksi näin hieno bisnesidea ei sitten toiminutkaan käytännössä.

Näinollen...on tuhoontuomittu yritys lähteä palvelualalle tekemään bisnestä, jonka ykkösprioriteettina on vain ja ainoastaan maksimaalinen liikevoitto. Maksimaalista liikevoittoa kun ei voi tehdä ilman tyytyväisiä asiakkaita.

Tai no...tiedossani on kyllä yksi joka on pystynyt siihenkin ihmeeseen. Jääköön nyt sanomatta...
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.