Lukijoilta

Monikanavainen palvelumme antaa asiakkaalle mahdollisuuden valita

Risto Elo esitti mielipidekirjoituksessaan (TS 10.1.) toiveen, että henkilökohtainen asiakaspalvelu olisi saatavilla asiakkaille tulevaisuudessakin eivätkä palvelut siirry yksinomaan sähköisissä palvelukanavissa itsepalveluna hoidettavaksi.

Caruna ei ole lopettamassa henkilökohtaisen palvelun tarjoamista asiakkailleen. Uskomme, että monikanavainen asiakaspalvelumme vastaa parhaiten asiakkaidemme erilaisiin tarpeisiin. Näin jokainen voi valita itselleen sopivimman tavan hoitaa omia asioitaan vuorokauden ajasta riippumatta.

Oman sähkönsiirtotuotteen vaihtaminen onnistuu sekä henkilökohtaisessa että sähköisissä palvelukanavissamme. Tämä ei valitettavasti toteutunut Elon yhteydenotossa, joka liittyi tuotteen vaihtoon. Tästä olen pahoillani.

Asiakaspalvelussamme työskentelee 70 henkilöä, joten pystymme tarjoamaan jokaiselle asiakkaallemme juuri sitä palvelua, jota asiakkaamme kulloinkin tarvitsee. Vastaamme asiakaspalvelussamme asiakkaidemme yhteydenottoihin keskimäärin minuutissa. Palvelemme asiakkaitamme henkilökohtaisesti puhelimessa ja chatissä arkisin klo 8–16 sekä maksuttomassa vikapalvelussa ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä.

Jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Puhelinpalvelun palveluvalikon avulla asiakkaamme ohjataan suoraan asiantuntijallemme, jotta asian hoito olisi vaivatonta ja puhelujen siirtämiseltä asiantuntijalta toiselle vältyttäisiin.

Asiakkaallamme on mahdollisuus hoitaa asioitaan juuri hänelle sopivana ajankohtana Caruna Plus -asiointipalvelussamme. Puhelinsovelluksena ja verkkosivuillamme toimivassa Caruna Plus -palvelussa asiakkaamme voivat maksaa laskuja, siirtää laskun maksupäivää, muuttaa siirtotuotettaan ja seurata sähkönkulutustaan sekä päivittää asiakastietojaan osoitteessa https://www.caruna.fi/palvelut/omat-sahkoasiat.

Katriina Kalavainen

asiakkuusjohtaja

Caruna

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Aloita keskustelu tästä jutusta
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.