Lukijoilta

Pankkiasioita on liian vaikeaa hoitaa

Sain huonekaluostoksen yhteydessä option jonkinlaiseen luottokorttiin, joka sitten piti käyttää tai heittää roskiin, kun se postissa kotiin tulee. Näin ostokseni oli edullisempi tai jotenkin turvallisempi, mene ja tiedä.

No, tuli tunnusluku, mutta korttia ei koskaan. Soitin huonekaluliikkeeseen, nostivat kädet pystyyn, asia ei heille kuulu, vaan Nordealle, joten soitto sinne.

Kun automaatti sanoi, että jonotusaika on tällä hetkellä 58 minuuttia ja odotusaika maksullinen, päätin lähteä pääkallopaikalle toriparkkimontun viereen, jossa tuli stoppi; aika pitää varata. Kysyin, miten sen voi varata, kun puhelimella ei pääse eikä netti taitu? Kyllä se pitää puhelimella sitten varata!

Kysyin, miten sen voi varata, kun puhelimella ei pääse eikä netti taitu?

No, voisinko varata sen ajan nyt, kyseessä on kortin kuolettaminen, eli yksi allekirjoitus, aikaa menee 10 sekuntia?

Ei käy, eli kotiin ja jonotus jatkui, tosin samalla istumalla vaihtui pankki.

Hannu Kulmala

Turku

Haluatko käyttää

Osallistuaksesi keskusteluihin ole hyvä ja kirjaudu TS-tunnuksillasi

Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita uusi viesti
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Aiemmat viestit (2)

Vastaa
AKurkinen
👎🏻
Jaloilla voi äänestää tuollaisissa liikkeissä ! Kyllä huonekaluja piisaa !
Haluatko käyttää
Olet kirjautuneena yritystunnuksella. Yritystunnuksella ei voi osallistua keskusteluihin.
Kirjoita vastaus viestiin
Viesti

Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Uudet näkökulmat keskustelussa vievät asioita eteenpäin. Siksi Turun Sanomat kannustaa verkkosivuillaan aktiiviseen ja rakentavaan keskusteluun.

Verkkokeskusteluun osallistuminen edellyttää rekisteröitymistä (jonka pääset tekemään tästä). Rekisteröityminen ei edellytä lehden tilaamista.

Keskusteluun voit kirjoittaa omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Suosittelemme oman nimen käyttöä, sillä on arvokasta seistä mielipiteidensä takana. Ole kriittisenäkin kohtelias ja kunnioita muita. Epäasiallinen käytös estää osallistumisen keskusteluun.

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä, ja julkaisusta päättää toimitus. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda äläkä kiroile.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta. Tekstin yhteyteen voi liittää teemaan liittyviä asiallisia linkkejä, jotka toimitus tarkistaa ennalta. Mainoksia emme julkaise.

Verkon keskustelut ovat osa Turun Sanomien sisältöä, josta olemme vastuussa. Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Angus
Vast: 👎🏻
Korttia ei varmastikaan ollut pakko ottaa. Jos sen tarjoaminen kiukuttaa, voi toki yrittää äänestää jaloillaan, mutta vastaavaa on tarjolla monessa muussakin huonekaluliikkeessä.

Virhe ei myöskään ollut huonekaluliikkeen, vaan kortin tarjoavan yhtiön tai pankin. Olikin mielestäni enemmän kuin paikallaan, että kirjoittaja vaihtoi pankkia. Ei niinkään kortin kanssa sattuneen virheen, vaan olemattoman asiakaspalvelun vuoksi.

Itseänikin kyllä lähinnä ärsyttää kaikenmaalman korttien tyrkytys vähän joka liikkeessä. En varmasti koskaan sivuuta mitään liikettä siksi, ettei se tarjoaisi jotain korttia matkaan.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.