Lukijoilta

Kohtuuttoman pitkä odotusaika

Turun Puhelin on alkuvuodesta lähtien markkinoinnut niin Kotikaista kuin Kiinteistökaista -laajakaistalittymiään. Valitettavasti kamppanja on täydellisesti epäonnistunut asiakkaiden kannalta, sillä he ovat saaneet odottaa tilaamiansa liittymiä käsittämättömän kauan.

Tilasin itselleni kiinteistökaistan helmikuun 3. päivänä allekirjoitetulla palvelusopimuksella. Tilauksesta sovittiin puhelimitse tammikuun 24. päivänä, joten sopimuspaperien saapuminen postitse kesti puolitoista viikkoa. Samaan aikaan tilasimme vastaavan laajakaistaliittymän myös työpaikalleni. Kun asiakas on allekirjoittanut sopimuksen ja toimittanut sen Turun Puhelimelle, lähettää yritys paperin allekirjoitettavaksi taloyhtiön isännöitsijälle. Työpaikkani isännöitsijälle paperi toimitettiin maaliskuun 7. päivänä ja kotititaloyhtiöni isännöitsijälle 21.3. eli vasta parisen kuukautta tilauspäivän jälkeen. Turun Puhelimesta ei olla oltu missään vaiheessa yhteydessä viivästyksen johdosta. Nyt toimitusajankohdaksi on ilmoitettu toukokuu eli koko prosessiin kuluu aikaa uskomattomat nelisen kuukautta.
Kai Salmio
Turku