Rehellinen palvelu
tuo asiakkaita
Hyvät ihmiset, kun hankitte itsellenne autoa vertailkaa ensin muun muassa lehdistä eri liikkeiden ilmoituksia. Hinta määräytyy merkin, vuosimallin ja ajettujen kilometrien mukaan. Kunnon näette paikan päällä. Koeajokaan ei ole mikään huviajelu vaan mukaan kannattaa ottaa mielellään tuttava-asiantuntija. Autoliikkeillä ei näet ole aikaa ja tarvetta tutkia vaihtoautojen kaikkia vikoja. Ja muistakaa tinkiä ja pyytää käteisalennusta!
Tuntuu, että lama on pahentanut kaikenlaisten kauppojen ja korjaamojen moraalia. Kun viet kodinkoneen korjattavaksi voi siihen tulla kaksi uutta vikaa...Kuulin sellaisestakin, että jollakin oli kolme kertaa videot korjattavana - kahdessa eri paikassa, mutta eivät tulleet kuntoon silti.
Pitäisiköhän liikkeille ja korjaamoille laittaa niin sanottu tasoranking-lista tähtimerkkeineen kuten on hotelleilla.
Hyvääkin palvelua toki saa. Eräs kauppa osoitti palvelusujuvuutta näin: Nuori asiakas etsi mainostettuja lenkkareita, mutta niitä ei ollut vielä tullut kauppaan. Nuori soitti myöhemmin liikkeeseen, lenkkarit olivat tulleet ja myyjä lupasi laittaa ne sivuun. Kun nuori meni markettiin, myyjää ei näkynyt juuri silloin paikalla, mutta lenkkarit nököttivät nimellä varustettuna tiskillä. Nuori poimi ne siitä ja maksoi kassalle. Mainoslehti ja palvelu olivat toimineet hyvin.
Mainostelu kauemmaksikin
kannattaa