Näyttelyarvostelu

Sydän, puukko ja huimaavat Alpit: Jan-Erik Anderssonin taiteessa on poissaolevan kaipuuta ja läheisten suojaamisen tarvetta – tärkeimmäksi symboliksi nousee talo

RIITTA SALMI
Jan-Erik Andersson: Tasapainoilua Alpeilla, 1991. Taiteilijan 3-vuotias tytär Li maalasi Rucksackmanin repun. Hahmo pitelee käsissään sydäntä ja puukkoa.
Jan-Erik Andersson: Tasapainoilua Alpeilla, 1991. Taiteilijan 3-vuotias tytär Li maalasi Rucksackmanin repun. Hahmo pitelee käsissään sydäntä ja puukkoa.

Andersson x Ars Nova.

Ars Nova 4.6. asti.

Turkulainen Jan-Erik Andersson (s. 1954) debytoi kuvataiteilijana 1980-luvun alussa. Suomessa elettiin ensimmäistä postmodernin aaltoa. Maalaustaiteessa yhdi...

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.

Tilaa digi
3 kk 5,90 €/kk

Tilaa

Yht. 17,70 €/3 kk, jonka jälkeen voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.

Kokeile digiä
1 kk 7,90 €

Kokeile

Tilaus päättyy automaattisesti.

Tämä sisältö on digitilaajillemme.

Tilaamalla saat rajattoman lukuoikeuden yli 60 piinkovan ammattilaisemme tekemään digisisältöön: reilusti paikallisjuttuja, tärkeimmät kotimaan ja ulkomaan uutiset, mahdollisuuden kuunnella juttuja, näköislehden, striimaukset ja muun videosisällön.
Tee tilaus verkkosivuillamme.

Ystäväsi on lahjoittanut sinulle tämän jutun. Hyviä lukuhetkiä.