Tiistai 20.2.2018Heli, Helinä, Heljä, Hely

Koululaisia kuljettanut bussi suistui ojaan Liedossa

Ville Kossila
Koululaisia kuljettanut bussi suistui ojaan Liedossa Saukonojantiellä.
Koululaisia kuljettanut bussi suistui ojaan Liedossa Saukonojantiellä.

Katariina Norontaus

Liedossa koululaisia kuljettanut bussi suistui tiistaina ojaan Saukonojantiellä noin 300 metriä Hepojoentieltä Lietoon päin hieman kello 15 jälkeen. Bussissa oli 30 alakouluikäistä koululaista, yksi aikuinen ja kuljettaja. Kukaan ei loukkaantunut onnettomuudessa.

– Tienkohta on suhteellisen kapea ja hyvin liukas. Linja-auto ja kuorma-auto kohtasivat. Linja-auto ajautui sivuun ja lähti luisumaan rinnettä alas. Bussi jäi hyvin jyrkkään kulmaan, mutta ei kaatunut. Aika riski siihen kuitenkin oli olemassa, kertoo Varsinais-Suomen pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Marko Virolainen.

Pelastuslaitoksen saapuessa paikalle kaikki matkustajat olivat ulkona linja-autosta. Ensihoidon tarkastuksen jälkeen lapset lämmittelivät ambulansseissa ja paikalle osuneissa takseissa. Valtaosa pääsi jatkamaan matkaa vanhempiensa noutamana, loput korvaavalla bussilla.

Ojaan suistunut bussi vakautettiin, ettei se pääse kaatumaan. Linja-auton nostaminen kesti noin ilta kahdeksaan, ja liikenne Saukonojantiellä oli poikki nostotöiden ajan.

Kirjoita uusi viesti



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

"Hatunnosto" tienpitäjille!
Jonkinverran olisi parantamisenvaraa...
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: "Hatunnosto" tienpitäjille!
Milloin olet viimeksi käynyt ulkona? Kun tulee suoja, tienpinnat sulavat. Kun muutaman tunnin kuluttua pakastaa, pinnat jäätyvät. Kun niille ajaa hiekan ja suolan seoksen, sen vaikutus kestää muutaman tunnin suojasäästä pakkaseen. Silloin hiekka on sen sulaneen ja uudelleen jäätyneen pinnan sisällä.

Jos ei kykene itse kulkemaan turvallisesti ulkona jalan tai autolla tai muulla välineellä, on parasta pysyä sisällä.

On olemassa kelityyppi - Ortopedinen keli. Se tarkoittaa erittäin liukasta. Säätyyppi on suosinut kyseistä keliä. Kannattaa nyt oppia tuntemaan sen olemus ja syyttää vain omaa itseään, jos sattuu ja tapahtuu.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: "Hatunnosto" tienpitäjille!
Olisi tosiaan parantamisen varaa, siis bussikuskien ajotaidossa.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: "Hatunnosto" tienpitäjille!
Eipä ole Destian porukat tainneet viime aikoina käydä ulkona, suojaa ei ole ollut ja hiekoituskin toimisi mainiosti. Jos se toimii vain muutaman tunnin, ajetaan sitten lisää hiekkaa muutaman tunnin välein! Raskaassa kalustossa muuten harvemmin näkee nastarenkaita. Aloitin 70-luvulla ratin väännön ja hyvin pysyttiin jo silloinkin tiellä vaikka kelit olikin välillä surkeat, tienpito kyllä oli parempaa! Syyttää sopii kyllä keliä, aikatauluja tai tienpitoa kun sattuu ja tapahtuu, kalusto ja kuskit on pääosin ok, just sellaisia kun näillä rahoilla saa, vaan niin se taitaa olla tienpidonkin kanssa...
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Suhteellisen tiuhaan
...on näitä bussien onnettomuuksia tapahtunut tämän vuoden puolella.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Suhteellisen tiuhaan
Ajelin kerran Turusta Raision suuntaan moottoritiellä. Autona oli semmonen 1200nen kuplavolkkari, 34 hv/24 kW, ja vauhtia tasaisella semmoiset 80 km/h. Tie näytti liukkaalta, joten polkaisin kevyesti kaasua. Takarenkaat sutivat iloisesti, vaikka autossa olivat uudehkot nastarenkaat.

Kannattaa opetella suhtautumaan keliolosuhteisiin nöyryydellä. Ei mikään tekniikka pelasta holtitonta ajelijaa.

Onko näillä busseilla nastarenkaat?
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Suhteellisen tiuhaan
Säästämällä kaikesta, niin teiden kunnossapidosta kuin renkaistakin. Busseissa ei käytetä nastarenkaita eikä erikseen talvirenkaitakaan, vaan syksyllä laitetaan alle uudet pinnoitetut renkaat ja niillä mennään läpi talven... joten onnea matkaan!
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
on liukasta ollut ennenkin
On liukasta aina ollut talvisin mutta nämä nykyiset kermaperseet vaativat suolaa joka paikkaan..pikemminkin saisivat joutua asennekoulutukseen...
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Taas...
Nyt näyttää olevan Naantalista asti paloauto Liedossa kun taas Liedon oma yksikkö Turussa tehtävällä. Eikö tähän paloasemien siirtelyyn kukaan herää koskaan ja nosta asiaa esille?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Taas...
Älyllisesti ajatellen - ei herää. Pelastuslaitoksella on keskusohjaus, joka lähettää sen yksikön paikalle, mikä on edullisimmassa asemassa tapahtumapaikkaan nähden. Ja samalla huomio asemalle jäävän reservin riittävyyden.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Tienhoito 0 - 10 asteikolla puhdas nolla.
Tiet verrattavissa luistinratoihin.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Tienhoito 0 - 10 asteikolla puhdas nolla.
Sataako teillä lunta? Meillä sataa.
Onko teillä pakkasta? Ainakin meillä on.
Pääseekö teiltä ulko-ovelta hiihtämään? Meiltä ainakin pääsee.
Joko teidän naapurillanne on ikioma kipsi kädessä? Meidän sai sen eilen.
Ainakin minä olen jo käynyt luistelemassa tiellä. Hokkareilla ja autolla. Tein pari piruettia. Auton takaosa ei tykännyt.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
niinmutta
Suomalainen bussikuski ei aja ojaan ikinä millään kelillä muuten kuin äärikelillä äärihuonoilla renkailla . Uudet nastarenkaat pitää kiinni jäässäkin. Renkaissa ei kannata säästää. Nastat on sitävarten että pysyy tiellä. Suomalaiset bussikuskit on ainoot kun pysyy aikatauluissa . Niillä on ilmastoon tuntemus ja lumeen . Myös tuntevat muut olosuhteet ja tiellä liikkuvat eläimet muu liikenteen . Suomi on paras.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: niinmutta
Tuttu oli töissä Dublinissa. Työajan johdosta oli järjestetty työmatkakuljetus aamuyöllä. Eräänä aamuna oli satanut kaksi senttiä lunta. Kun bussia ei kuulunut, soitti tuttu bussiyhtiöön ja kysyi, tuleeko sellaista. Vastaus oli, ettei tällaisissa ääriolosuhteissa voida lähteä liikkeelle. Pitää odottaa, että kadut saadaan ajokuntoisiksi,.Oneksi oli taksi, joka sitten vei hänet työpaikalle. Suomalainen bvussikuski ei todellakaan aja ojaan. Silti sinne joskus päätyy. On kokemusta siitä, miten pito katoaa ja auto alkaa itse päättää suunnastaan. Myös sillä, että joskus ensimmäillä aamuvuoroilla saattoi olla menoa alueelle, joissa tien paikka näkyi aurauskepeistä ja muuten oli tasaista hankea ilman mitään jälkeä. Minä muuten luulen, ei minä uskon, että minkään maan kansaslaisuutta edustvat busskuskit eivät pääsääntöisesti aja ojaan.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: niinmutta
Muistan hyvin sen bussimatkan, kun 1967 mentiin Aninkaisten mäkeä alas nelipyöräsivuluisussa kohti rautatiesillan nousua. Se oli kivaa ja hulppeeta! Koko bussi ilman mitään pitoa tasaisella baanalla. Onneksi oli ihan tyhjää.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
hups!
Onneksi ei käynyt pahemmin.Kun kerran on tiedossa että
keli on liukas niin miksei lyödä sitä soraa niin että tietää!!!
Asiaa mainostettiin eilen TV:ssä joka uutisissa mutta taitaa
olla vähän silleen että haetaan enemmän säästöjä kuin
turvallisuutta.Kalustoa luulis kyllä olevan mutta jos ne
seisoo parkissa niin säästö on huomattava,vai mitä?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: hups!
Kansalaiset ovat halunneet kehittää toimintoja ja valinnaksi on tullut toimintojen yhtiöittäminen. Yhtiö tekee voittoa vain jos sillä on pienet menot.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: hups!
"Kansalaiset ovat halunneet kehittää toimintoja "

Aina kun luen mistä tahansa "Kansa...", näen hyvin punaista.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Kramppi ?
Kovasti on ollut takapainotteinen hidastuminen liiansuuresta tilannenopeudesta, oiskohan kuskilla liian vähän ajokokemusta bussin rattiin , keli ei ole mikään syy ojaan ajoon , kysykääpä vaikka poliisilta ?
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Kramppi ?
Tuossa Etelä-Savon ja Keski-Suomen raja-alueella sattui muutama vuosi sitten pyöräilijän kuolemaan johtanut onnettomuus. Linja-auto täynnä koulukyytiläisiä ja muuta matkustavaista oli tulossa etelään päin. Mutkaisella tiellä vastaan tuli kuorma-auto. Tien leveys ei antanut mahdollisuutta kunnolliseen kolmelle riittävään väistöön ja pakkasen kovettamat, välillä suojasään pehmentämät lumivallit eivät päästäneet ulosajoon.

Ei ollut bussissa enkä tapahtumapaikan lähelläkään. Tunsin sen kuolemisen nähneiden koko tunnetilan tapahtumahetkellä itsessäni. Kun katsellaan säätä ja kulkuväyliä, kulkemisen vastuu on aina henkilöllä itsellään. Kaikki muunlainen asennoituminen on oman mitättömyyden ja kykenemättömyyden, osaamattomuuden tuotosta.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Ennen ei tällaisia teitä
Keneltä se on poissa jos teille sirotetaa liukkauden torjumiseksi sorasuola -sekoitusta. Maksamme kyllä aivan yltäkylläisesti ..., ja Sinä "mestarirattikin" voit joutua liikenteen uhriksi! Mieti ennen kuin moitittavaa muita jotka esim. pakosta joutuvat liikkumaan jäärätamaisilla teillä.
Pelkoakaan ei ole liioiteltua tunnustaa aika ajoin.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Ennen ei tällaisia teitä
Saukonojalle on pyydetty hiekoitusta useana viikkona. Lisäksi penkkoihin vaadittu lisämaata, nyt putoaa suoraan ojaan ilman mitään reunusta. Jospa tämän jälkeen joku tekisi jotain...kurja kun aina täytyy ensin jotain ikävää tapahtua ja nyt lapsille vielä.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Vast: Ennen ei tällaisia teitä
Oikein. Ennen ajeltiin sora-, hiekka, öljysorateitä. Ja semmoisia kunnon oksennukset tarjoilevia joka suuntaan kemmertäviä.

Nykyään on semmoiset tiemäärärahat, että vältetään turhia mutkia ja laitetaan pintaan asvalttia, että kestää.
Aikaisemmin kemmerrykset opettivat ajamaan vaikkapa ihan hiki hatussa. Nykyään ajetaan ja mankoidaan, kun se ongelma on omassa itsessä. Mutta sitäpä ei haluta nähdä eikä tunnustaa.
Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.
Ammattitaito
On jostain syystä parin viime vuoden aikana näillä kuljettajilla jos jonkinlaisia onnettomuuksia.Suomalaisten luulisi osaavan ajaa myös talvella sään sallimilla otteilla.Missäköhän se todellinen vika mahtanee olla.
Kirjoita vastaus viestiin



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.

Tee ilmoitus sopimattomasta viestistä

Ilmoituksesi on siirtynyt käsittelyyn.
Virhe ilmoituksen lähetyksessä.