Tiistai 21.2.2017Keijo

Kaupoissa kuhisee yhä

Vuosia on hoettu, kuinka internet muuttaa kaupankäyntiä. Silti 90 prosenttia kaikesta kaupasta tapahtuu edelleen myymälöissä. Internet ei ole syrjäyttänyt kauppoja, vaan se on tullut niiden rinnalle. Räätälöity mainonta tekee tuloaan myös perinteisiin liikkeisiin.

Jori Liimatainen
Skanssin kauppakeskuksessa riitti väkeä viime 
loppiaisena.
Skanssin kauppakeskuksessa riitti väkeä viime loppiaisena.

Hanki lukuoikeus koko ts.fi verkkosisältöön

Saat lisäsisältöä, kuten uutisia, näkökulmia, lukemistoja, kuvia ja videoita, joita ei muissa kanavissa ole. Lisäsisältö on merkitty ts+ ikoni -ikonilla.

Tuleeko sinulle jo Turun Sanomat paperilehtenä?

Kyllä, täydennän tilaustani
Ei, hankin lukuoikeuden
Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.