Lauantai 23.6.2018Aatto, Aatu, Aadolf

Kaupoissa kuhisee yhä

Vuosia on hoettu, kuinka internet muuttaa kaupankäyntiä. Silti 90 prosenttia kaikesta kaupasta tapahtuu edelleen myymälöissä. Internet ei ole syrjäyttänyt kauppoja, vaan se on tullut niiden rinnalle. Räätälöity mainonta tekee tuloaan myös perinteisiin liikkeisiin.

Jori Liimatainen
Skanssin kauppakeskuksessa riitti väkeä viime 
loppiaisena.
Skanssin kauppakeskuksessa riitti väkeä viime loppiaisena.

Ennen isänpäivää kaupoissa on käynyt kuhina. Jo kohta isänpäivän jälkeen alkavan joulumyynnin sesonki on ovella. Joulun jälkeen ei ehdi hengähtää, kun jo tammikuun suuret alet alkavat.

Kun kulutusjuhla...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
6 viikoksi maksutta.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.