Hybridimaasturi keittää kahvit takakontissa ja säästää jättämällä raskaan vaihteiston pois

Kari Pitkänen
Lataushybridillä voi ajaa sähköllä pakotetusti vaikka koko ajan, mikäli akkua jaksaa ladata ahkerasti. Tätä varten Outlanderin vaihteenvalitsimen juuresta löytyy sähkökäytön EV-painike. Mitsubishilla yhtämittaisen sähköajamisen raja on 89 vuorokautta. Sen jälkeen kojelautaan syttyy merkkivalo, joka kehottaa käynnistämään bensiinimoottorin edes hetkeksi.
Lataushybridillä voi ajaa sähköllä pakotetusti vaikka koko ajan, mikäli akkua jaksaa ladata ahkerasti. Tätä varten Outlanderin vaihteenvalitsimen juuresta löytyy sähkökäytön EV-painike. Mitsubishilla yhtämittaisen sähköajamisen raja on 89 vuorokautta. Sen jälkeen kojelautaan syttyy merkkivalo, joka kehottaa käynnistämään bensiinimoottorin edes hetkeksi.

Kari Pitkänen

Tätä onkin vielä odotettu: ison katumaasturin tavaratilasta löytyy verkkovirran ulostulo, josta saa virtaa normaaliin kahvinkeittimeen.

Ei siis enää tunkkaisia huoltoasemia, seisonutta kah...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
6 viikoksi maksutta.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.