Kia Stinger vie juurille: ohjaamossa on hauskaa!

Stinger on hienosti toteutettu synteesi italialaisesta urheiluautosta ja saksalaisesta kalliin hintaluokan coupe-mallista. Voimanlähteet ovat toistaiseksi perinteisiä diesel- ja bensiinimoottoreita, mutta Kialla on valmius rakentaa myös hybridi- ja täyssähköiset EV-versiot, jos kysyntää riittää. Suomessa arvioidaan myytävän satakunta Stingeriä vuodessa.
Stinger on hienosti toteutettu synteesi italialaisesta urheiluautosta ja saksalaisesta kalliin hintaluokan coupe-mallista. Voimanlähteet ovat toistaiseksi perinteisiä diesel- ja bensiinimoottoreita, mutta Kialla on valmius rakentaa myös hybridi- ja täyssähköiset EV-versiot, jos kysyntää riittää. Suomessa arvioidaan myytävän satakunta Stingeriä vuodessa.

Kari Pitkänen

Kun sammutan moottorin ensi kertaa kotipihassa, huokaisen syvään ja kiitän: ihanaa, että tällaisia autoja uskalletaan vielä tehdä.

Korealainen Kia on vahvasti profiloitunut järkiautojen ra...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
6 viikoksi maksutta.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.