Sunnuntai 24.6.2018Johannes, Juhani, Juha, Juho, Jukka, Janne, Jussi, Jani, Juhana

Opelin isäntä vaihtuu uuteen

Insignia perustuu vielä General Motorsin teknologiaan, mutta Opelin ja ranskalaisen PSA:n liitto näkyy kohta Suomessakin automallistoissa.

Insignian tuoreistettu ulkonäkö on peräisin Opelin Monza-konseptimallista. Sutjakoille linjoille on katetta myös käytännössä, sillä auto on enimmillään 175 kiloa kevyempi kuin aikaisemmin.
Insignian tuoreistettu ulkonäkö on peräisin Opelin Monza-konseptimallista. Sutjakoille linjoille on katetta myös käytännössä, sillä auto on enimmillään 175 kiloa kevyempi kuin aikaisemmin.

Opelin miehet sanovat sen suoraan: uudistuneella Insignialla tavoitellaan parasta premium-kokemusta eli arvostetuimpien saksalaisten kilpailijoiden ja Volvon laatutasoa.

Päästäänkö siihen? Kyllä ja ei....

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
6 viikoksi maksutta.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.