Sunnuntai 24.6.2018Johannes, Juhani, Juha, Juho, Jukka, Janne, Jussi, Jani, Juhana

Citroën C3 on mukavasti ranskalainen

Isoveli C4 Cactuksesta jalostettu korimuotoilu ja kyljen Airbump-pehmusteet erottavat uuden pikkuauton muista.

Citroën on ratsastanut omintakeisella muotoilulla, johon myös kohdistuu paljon toiveita jatkossa.

Timo Suomala
Joka viides Euroopassa myyty Sitikka on malliltaan C3. Hyvin pyöreä keula ja kylkien Airbump-ilmatyynyt ovat ominaisuuksia, joita ei muista pikkuautoista löydy.
Joka viides Euroopassa myyty Sitikka on malliltaan C3. Hyvin pyöreä keula ja kylkien Airbump-ilmatyynyt ovat ominaisuuksia, joita ei muista pikkuautoista löydy.

Timo Suomala

Pikkuautoluokan Citroën C3 on merkittävä malli. Se edustaa viidennestä ranskalaismerkin koko Euroopan myynnistä. Suomessa C3 on toiseksi suosituin Sitikan malli. Uudistunut C3 seuraa esiku...

tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tilaa TS Digi
6 viikoksi maksutta.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.