Perjantai 22.9.2017Mauri

Citroën C3 on mukavasti ranskalainen

Isoveli C4 Cactuksesta jalostettu korimuotoilu ja kyljen Airbump-pehmusteet erottavat uuden pikkuauton muista.

Citroën on ratsastanut omintakeisella muotoilulla, johon myös kohdistuu paljon toiveita jatkossa.

Timo Suomala
Joka viides Euroopassa myyty Sitikka on malliltaan C3. Hyvin pyöreä keula ja kylkien Airbump-ilmatyynyt ovat ominaisuuksia, joita ei muista pikkuautoista löydy.
Joka viides Euroopassa myyty Sitikka on malliltaan C3. Hyvin pyöreä keula ja kylkien Airbump-ilmatyynyt ovat ominaisuuksia, joita ei muista pikkuautoista löydy.

Haluatko
lukea lisää?

Hanki rajaton
lukuoikeus.

Katso tarjous.

Sinulla ei ole voimassa
TS-tilausta tai nykyiseen
tilaukseesi ei kuulu
lukuoikeutta. Vaihda
tilauksesi yhdistelmäksi.

Aloita keskustelu tästä jutusta



Viesti lähetetty!

Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22.
Virhe viestin lähetyksessä.
TS:n verkkokeskustelun säännöt

Turun Sanomien verkkokeskusteluun tulevat viestit tarkastetaan ennakolta. Siksi viestit julkaistaan viiveellä. Keskusteluja julkaistaan arkisin kello 9–23 ja viikonloppuisin kello 8–22. Toimitus voi lyhentää ja muokata kirjoituksia.

Kirjoittaja on juridisessa vastuussa viestinsä sisällöstä. Rasistisia, herjaavia tai ihmisten yksityisyyttä loukkaavia viestejä ei julkaista. Muista hyvät tavat, älä huuda!/HUUDA tai kiroile.

Emme julkaise linkkejä tai mainoksia.

Kirjoita napakasti. Emme julkaise yli 1 800 merkin viestejä. Pysy keskusteluketjun aihepiirissä. Älä yritä muuttaa aihetta.

Toimitus voi harkintansa mukaan sulkea keskusteluketjun.